کد خبر: 627562
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۱۵:۳۹
| |

پاسخ سایت حسن روحانی به رئیسی در مورد ادعای «بی‌شناسنامه خواندن منتقدان»

سایت حسن روحانی نوشت: آیا حسن روحانی منتقدان دولت خود را بی‌شناسنامه خوانده بود یا این هم یکی از محصولات جریان تحریف و تخریب گسترده سیاسی - رسانه‌ای علیه رئیس‌جمهور سابق بود؟

پاسخ سایت حسن روحانی به رئیسی در مورد ادعای «بی‌شناسنامه خواندن منتقدان»
کد خبر: 627562
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۱۵:۳۹

سایت حسن روحانی نسبت به ادعای به رئیسی مبنی بر «بی‌شناسنامه خواندن منتقدان» واکنش نشان داد.

به گزارش جماران، سایت روحانی نوشت:

آیا حسن روحانی منتقدان دولت خود را بی‌شناسنامه خوانده بود یا این هم یکی از محصولات جریان تحریف و تخریب گسترده سیاسی-رسانه‌ای علیه رئیس‌جمهور سابق بود؟ این ادعا چطور ساخته و پرداخته شد و چرا با وجود تصریح در گفتار و توضیح مکرر همچنان دستاویزی برای نقد رئیس‌جمهور سابق است؟

ابراهیم رئیسی، ۱۶ مرداد گفت: «به طور طبیعی ممکن است نقدهایی نیز به عملکرد دولت وجود داشته باشد؛ دولت مردمی منتقدین را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌خواند، بلکه با دلسوزی انتقادات آنان را می‌شنود.» 

آنچه روحانی گفت به سخنرانی او در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برمی‌گردد؛ سخنانی که نه فقط درباره «بی‌شناسنامه» بودن یا سکوت منتقدان نیست، بلکه درباره حرف زدن منتقدان با شناسنامه خود است.

روحانی، ۱۸ آذر ۱۳۹۸: من گفتم از طرف مردم نگویید، بلکه بگویید نظر حزب من این است و منظور من از شناسنامه این بود و اینکه نه به عنوان کل ملت ایران سخن بگویید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها