کد خبر: 613592
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۹:۱۰:۵۸
| |

لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز:

بدنه میانی دولت تلاشی برای رشد تولید و مهار تورم نمی‌کند

امام جمعه شیراز اعتقاد دارد گرانی و تورم حاصل جنگی بوده که دشمن علیه اقتصاد ایران طراحی کرده است و به همین دلیل مؤمنین به علت گرانی برای اجاره مسکن با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند.

 بدنه میانی دولت تلاشی برای رشد تولید و مهار تورم نمی‌کند
کد خبر: 613592
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۹:۱۰:۵۸

به گفته نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، دولت در تلاش برای مهار تورم است اما این اهتمام در بدنه میانی دولت مبنی بر رشد تولید و مهار تورم دیده نمی شود.

به گزارش مهر،  لطف الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شیراز گفت: استان فارس به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) باید تدارکات ویژه‌ای برای گرامیداشت دهه کرامت داشته و نسبت به احترام به ساحت حضرت معصومه (س)، امام رضا (ع) و احمد ابن موسی شاه‌چراغ (ع) اقدام کنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه یادآور شد: اکنون دو جنگ بزرگ پیش روی ملت ایران است اولین جبهه جنگ اقتصادی بوده که دشمن بر علیه مردم ایران ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: گرانی و تورم حاصل جنگی بوده که دشمن علیه اقتصاد ایران طراحی کرده است و شاهد هستیم که مؤمنین به علت گرانی برای اجاره مسکن با مشکلات متعددی مواجه اند.

وی افزود: رهبری برای مقابله با این توطئه دشمن، مهار تورم رشد تولید را مطرح کردند اما برخی به جای پرداخت به این موضوع در تلاش هستند تا به مسائل دیگری بپردازند و آب به آتش دشمن بریزند.

به اعتقاد وی اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی نیز بر دشمن پیروز شویم باید تمامی آحاد جامعه نظیر دولت، بدنه میانی دولت و مردم در کنار هم قرار بگیرند تا جامعه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

وی در خطبه‌های اعتقادی نماز جمعه شیراز نیز بیان کرد: تمدن غربی باور به معاد را کنار گذاشت، روزی که این تمدن می‌خواست به میدان بیاید باور به معاد را کنار گذاشت و توضیح دادم که یکی از فیلسوفان بزرگ انگلیسی در همین چند دهه اخیر کتابی با نام «مواجهه با مرگ» نوشت و این مشکل تمدن اروپایی که مرگ و پس از مرگ را در زندگی کنار گذاشته است در این رمان توضیح داده شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها