کد خبر: 611398
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۹:۳۲:۳۵
| |

علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه:

افراد ابلهی می‌گویند چرا پول ایران را در لبنان و عراق و سوریه خرج می‌کنند

به عقیده رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، شهید قاسم سلیمانی مهندسی خوب دشمن را با محاسبات صحیح خودش از بین برد.

افراد ابلهی می‌گویند چرا پول ایران را در لبنان و عراق و سوریه خرج می‌کنند
کد خبر: 611398
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۹:۳۲:۳۵

 حجت الاسلام علی عبدالهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه عصر امروز در همایش جهاد تبیین در مکتب شهید سلیمانی که در سالن شهدای هفتم تیر ستاد مرکزی قوه قضاییه برگزار شد، با تسلیت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: او در دوره زندگی خود در هیچ حوزه علمیه‌ای تحصیل نکرده بود، اما چه اتفاقی افتاد که به چنین جایگاهی رسید؟ وجود ایشان در دنیا و عالم مادی برکات عجیبی داشت، اما بعد از خارج شدن از حیات مادی نیز برکاتش چندین برابر افزایش پیدا کرد.

به گزارش میزان، مهم‌ترین بخش‌های گفتگوی عبدالهی را در ادامه می‌خوانید:

  • اوایل انقلاب و زمان جنگ، میزان تسلط زمین و هوایی ما در این حد نبود و شاید توان نظامی دشمنان اصطلاحا سر به آسمان می‌کشید و به این توان خود مباهات می‌کردند و می‌خواستند قدرت پوشالی خود را به رخ ما بکشند، اما پس از آن چه اتفاقی رخ داد؟ امروزه با تلاش بزرگمردانی همچون شهید سلیمانی جایگاه دفاعی و قدرت نظامی بازدارنده کشور زبانزد عام و خاص شده است.
  •  در بلوغ انقلاب انچه باعث موفقیت شد، تربیت افراد و نیروهایی همچون شهید سلیمانی بود که با جوانی وارد سیستم شد و چنین افتخاراتی برای کشور آفرید. همواره محاسبات غلط دشمن، موجبات اضمحلال آن‌ها را فراهم کرده است. شهید سلیمانی مهندسی خوب دشمن را با محاسبات صحیح خودش از بین برد.
  • اینکه بگوییم آن‌ها در بحبوحه قدرت نمایی داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی و انحرفی چند هزار نفر را در اربیل و دیگر نقاط کشتند، قابل ارایه نیست و نمی‌توان تحمل کرد، ولی غصه این است که افراد ابلهی پیدا می‌شوند که می‌گویند چرا پول ایران را در لبنان و عراق و سوریه خرج می‌کنند

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها