کد خبر: 592205
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۷:۳۰:۵۱
| |

روایت روزنامه همشهری از افزایش قیمت لوازم خانگی

مورد عجیب گرانی یک کالا؛ افزایش ۷۰ درصدی قیمت کولر در زمستان!

روزنامه همشهری از افزایش ۷۰درصدی قیمت کولر تولیدی یکی از برندها آن هم در فصل زمستان خبر داده است.

مورد عجیب گرانی یک کالا؛ افزایش ۷۰ درصدی قیمت کولر در زمستان!
کد خبر: 592205
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۷:۳۰:۵۱

روزنامه همشهری در گزارشی با انتقاد از افزایش قیمت لوازم خانگی، به موردی عجیب اشاره کرده است. به نوشته این روزنامه قیمت کولر در فصل زمستان  ۷۰ درصد گران شده است!

به گزارش همشهری، درحالی‌که رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت محصولات ۶ یا ۷ برند تولیدکننده خبر داده است، نگاهی به بازار لوازم خانگی نشان می‌دهد تعداد برندهایی که افزایش قیمت داشته‌اند بیشتر بوده و تقریبا تمام تولیدکننده‌ها در بازاری انحصاری و در شرایطی که مصرف‌کنندگان انتخاب دیگری ندارند، محصولات خود را از ریز تا درشت در ۲‌ماه گذشته گران کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است: افزایش قیمتی که به‌طور رسمی اعلام شده ۲۰درصد است اما بعضی از فروشندگان، میزان رشد قیمت را در بعضی محصولات ۳۰درصد و بالاتر هم عنوان می‌کنند. محصولات درشت شامل ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی افزایش قیمت بیشتری را تجربه کرده‌اند اما محصولات ریز خانگی هم از گرانی بی‌نصیب نبوده‌اند و در تازه‌ترین خبر، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفت‌وگو با همشهری، از افزایش ۷۰درصدی قیمت کولر تولیدی یکی از برندها آن هم در فصل زمستان خبر می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها