کد خبر: 588445
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۸:۲۵:۲۳
| |

رئیس بارسلونا:

مشتاق بازگشت مسی به بارسلونا هستیم

لاپورتا درباره درخشش مسی در جام جهانی و آمادگی این بازیکن در سن 35 سالگی گفت: ما مشتاق این هستیم که او به بارسا بازگردد اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

مشتاق بازگشت مسی به بارسلونا هستیم
کد خبر: 588445
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۸:۲۵:۲۳

«خوان لاپورتا» رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با تلویزیون این باشگاه با تمجید از لیونل مسی درباره سیاست‌های نقل و انتقالاتی این تیم به صحبت پرداخت.

​به گزارش فارس، لاپورتا درباره درخشش مسی در جام جهانی و آمادگی این بازیکن در سن 35 سالگی گفت: مسی بهترین بازیکن تمام دوران‌هاست. او یک هوادار بارساست و قلب او برای بارسا می‌تپد؛ پس ابراز علاقه‌ها برای بازگشت او طبیعی است اما او بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است. ما مشتاق این هستیم که او به بارسا بازگردد اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

رئیس بارسلونا در باره فرانکی دی‌یونگ و صحبت‌ها درباره پیوستن این هافبک هلندی به منچستریونایتد اظهار داشت: من هیج وقت نخواستم او را بفروشم. او باید یک ستون تیم باشد.

لاپورتا درباره بوستکس نیز افزود: ژاوی روی او حساب باز کرده و بازیکن مورد علاقه اوست. من واقعا امیدوارم او تا پایان فصل بماند اما البته این تصمیم به او بازمی‌گردد. من درباره ابراز علاقه تیم‌های آمریکایی شنیده‌ام اما سرجیو باید تصمیم نهایی را بگیرد.

رئیس آبی‌واناری‌ها در پایان درباره اینکه آیا در پنجره زمستانی بازیکنی جذب می‌کنند یا خیر نیز گفت: ما کار خود را در تابستان انجام دادیم. نشانه‌هایی وجود ندارد که ما در حال حاضر بازیکن جدید را جذب کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها