نگرانی جام جم از حضور خبرنگاران بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران؛ باید دید کی‌روش کاری می‌کند؟

روزنامه جام جم نوشت: عوامل خبری شبکه‌های معاند چون ایران اینترنشنال و بی‌بی‌سی در هتل تیم‌ملی اتاق رزرو کرده‌اند. این یعنی آنها بیش از هر زمان دیگری به تیم‌ملی نزدیک خواهند بود. این موضوع اصلا باب میل کی‌روش نبوده است.

نگرانی جام جم از حضور خبرنگاران بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران؛ باید دید کی‌روش کاری می‌کند؟
کد خبر: 581632
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ۱۴:۱۰:۴۶

روزنامه اصولگرای جام جم نگران حضور خبرنگاران بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران شده و در گزارشی این نگرانی را ابراز کرده است.

روزنامه جام‌جم نوشت: خبر کوتاه بود و گویا؛ «عوامل خبری شبکه‌های معاند چون ایران اینترنشنال و بی‌بی‌سی در هتل تیم‌ملی اتاق رزرو کرده‌اند.» این یعنی آنها بیش از هر زمان دیگری به تیم‌ملی نزدیک خواهند بود. این موضوع اصلا باب میل کی‌روش نبوده است. او در جام‌جهانی قبلی و در شهر کازان، وقتی هلههله و هجمه هواداران ایرانی در هتل تیم‌ملی را دید، به هم ریخت و از مسئولان فیفا خواست تا مسیری جداگانه برای ملی‌پوشان تعبیه کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: برای تیم‌های ملی نامی مثل برزیل، انگلیس، آرژانتین، فرانسه و... حساسیت‌ها از سوی فیفا بیشتر بوده اما در قبال تیم‌هایی چون ایران، حساسیت کمتر و کمتر می‌شود. کی‌روش همیشه تاکید دارد اگر قرار است فضای امنی برای تیم‌ها ایجاد شود، برای همه باید یکسان باشد. او در جام‌جهانی روسیه چالش‌هایی با فیفا داشته و به همین دلیل نمایندگان فدراسیون جهانی در هتل تیم‌ملی حاضر می‌شدند و حتی به عکاسان اجازه عکاسی در لابی هتل را هم نمی‌دادند. باید دید این بار هم آیا حساسیت به همان اندازه خواهد بود؟ آیا گزارشگران شبکه‌های معاند که در این شرایط دوست ندارند تیم‌ملی موفق باشد، در هتل الریان محدودیت دارند یا به سادگی کار خود را انجام خواهند داد؟ قاعدتا آنها اجازه ندارند در هتل فیلم و عکس بگیرند؛ مگر این‌که مجوز فیفا را داشته باشند یا مسئولان تیم‌ملی، تاییدیه لازم را داده باشند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها