کد خبر: 580872
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۱۵:۳۹:۴۰
| |

سفیر ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین:

جهان نیازمند تبادل دانش، ظرفیت سازی و انتقال فناوری برای غلبه بر چالش ها است

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با اشاره به اینکه برای غلبه بر همه‌گیری‌ها و شرایط مشابه نیازمند واکنش جامع، هماهنگ و گسترده چندجانبه در حمایت از کشورهای عضو است، افزود: در همین راستا جهان نیازمند تبادل دانش، ظرفیت سازی و انتقال فناوری جهت واکنش به تهدیدات فزاینده و غلبه بر چالش‌ها است.

جهان نیازمند تبادل دانش، ظرفیت سازی و انتقال فناوری برای غلبه بر چالش ها است
کد خبر: 580872
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۱۵:۳۹:۴۰

محسن نذیری اصل در نشست جمع‌بندی اجرای پروژه همکاری مشترک ایران و یونیدو درخصوص مبارزه با شیوع کرونا در ایران، ضمن قدردانی از سایر کمک کنندگان و حامیان پروژه، بر ادامه همکاری‌ها، تلاش‌ها و از دست ندادن عزم کشورها در مبارزه با همه‌گیری کرونا تا پایان کامل آن تأکید کرد.

به گزارش ایرنا، وی همچنین افزود: اجرای این پروژه نشان دهنده مدل موفق رویه همکاری کشورهای جنوب-جنوب در ایران می باشد که می تواند به عنوان الگویی موفق در آینده از آن استفاده کرد. 

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با اشاره به اینکه برای غلبه بر همه‌گیری‌ها و شرایط مشابه نیازمند واکنش جامع، هماهنگ و گسترده چندجانبه در حمایت از کشورهای عضو است، افزود: در همین راستا جهان نیازمند تبادل دانش، ظرفیت سازی و انتقال فناوری جهت واکنش به تهدیدات فزاینده و غلبه بر چالش‌ها است.

ذیل این همکاری مشترک، آموزش و تجهیزات لازم برای دفع پسماندهای پزشکی مطابق با استانداردهای زیست محیطی ارائه و فراهم شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها