مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

طرح رتبه بندی معلمان در آینده بسیار نزدیک ابلاغ و اجرایی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با همراهی که در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی آموزش و پرورش اتفاق افتاد ، بحث رتبه بندی بوده و در حال سیر مراحل اداری است. مهم‌ترین اتفاقی که در رتبه بندی معلمان انجام می‌گیرد سطح بندی و رتبه بندی معلمان در حوزه های مختلف می‌باشد.

طرح رتبه بندی معلمان در آینده بسیار نزدیک ابلاغ و اجرایی می‌شود
کد خبر: 550930
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۵:۵۵:۰۰

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ظهر دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برتر شهرستان قرچک که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی ملائک برگزار شد ، اظهار کرد: در حال حاضر منطقه دیار ۱۵ خرداد ، دیار سرلشکر ستاری ، دیار همکار فرهنگی متوفی جعفر کاظمی که در مسائل امور تربیتی زحمات زیادی کشیدند قرار داریم، جا دارد از زحمات همه همکارانم در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تقدیر کنم که در ایام کرونا زحمات زیادی کشیدند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه ای که در آموزش و پرورش داریم معلم است ، باید از مقام معلم و همچنین سرمایه هایی که در آموزش و پرورش داریم تجلیل کنیم، یکی از مصادیقی که می‌شود از مقام معلم تکریم انجام گیرد کلامی است، دومین نوع تکریم شنیدن مشکلات همکاران فرهنگی و حضور در مدارس است که در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: از همکاران فرهنگی می‌خواهم در بیان جملات و کلمات اهتمام لازم و کافی را داشته باشند ، نباید منزلت و عزت همکاران فرهنگی با بیان بعضی جملات از بین برود ، به نحوی رفتار کنید که اقدامات ارزشی در راستای تکریم همکاران به ضد ارزش تبدیل نشود.

بهرامی بیان کرد: با همراهی که در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی آموزش و پرورش اتفاق افتاد ، بحث رتبه بندی بوده و در حال سیر مراحل اداری است ، مهم‌ترین اتفاقی که در رتبه بندی معلمان انجام می‌گیرد سطح بندی و رتبه بندی معلمان در حوزه های مختلف می‌باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت رتبه بندی فرهنگیان گفت: طرح رتبه بندی معلمان توسط دولت به کمیسیون‌های تخصصی ارسال شده و از امروز در کمیسیون های تخصصی دولت در حال بررسی است و در آینده بسیار نزدیک ابلاغ و اجرایی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تصریح کرد: ساز و کارهای رتبه بندی معلمان در آموزش و پرورش انجام شده و بعد از تایید دولت و بررسی در کمیسیون های تخصصی ، از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

بهرامی در پایان ضمن بیان اینکه همکاران در روزهای پایانی سال تحصیلی کار بسیار دشواری دارند، خاطرنشان کرد: معلمان عزیز ما در تلاش هستند تا دانش آموزان را در مسائل علمی تقویت کنند تا در امتحانات پایانی از نظر علمی با مشکل مواجه نشوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها