رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی رشت:

لوایحی برای کمک به ارگان های دیگر به شهرداری می‌آید و به راحتی در ارقام میلیاردی به این ارگان‌ها کمک می‌شود

سیدشمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا با اشاره به اتمام قرارداد پیمانکار در پروژه احداث مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس رشت تصریح کرد: در پی جلساتی که در کمیسیون عمران برگزار شد یکی از ابهامات این لایحه اتمام قرارداد پیمانکار بود که مقرر بود در این جلسه خود پیمانکار نیز حاضر باشد. اما ابهام دیگر درخواست شهرداری در خصوص انتقال بودجه از ردیف پروژه فاز دوم خیابان امام علی به ردیف بودجه مذکور است. به دلیل همین ابهامات تصمیم گیری در این خصوص را به جلسه دیگری با حضور پیمانکار موکول می‌کنیم.

لوایحی برای کمک به ارگان های دیگر به شهرداری می‌آید و به راحتی در ارقام میلیاردی به این ارگان‌ها کمک می‌شود
کد خبر: 524892
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۱۸:۰۱:۵۴

اعتمادآنلاین| سیدشمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا با اشاره به اتمام قرارداد پیمانکار در پروژه احداث مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس رشت تصریح کرد: در پی جلساتی که در کمیسیون عمران برگزار شد یکی از ابهامات این لایحه اتمام قرارداد پیمانکار بود که مقرر بود در این جلسه خود پیمانکار نیز حاضر باشد. اما ابهام دیگر درخواست شهرداری در خصوص انتقال بودجه از ردیف پروژه فاز دوم خیابان امام علی به ردیف بودجه مذکور است. به دلیل همین ابهامات تصمیم گیری در این خصوص را به جلسه دیگری با حضور پیمانکار موکول می‌کنیم.

وی در ادامه در خصوص لایحه پرداخت وجوهات و جرایم متعلقه ناشی از تغییرات صندوق بازنشستگی همکاران بازنشسته توسط شهرداری گفت: در گذشته برخی از کارکنان شهرداری رشت در ابتدا عضو صندوق تامین اجتماعی بودند و در ادامه کار خود به صندوق خدمات درمان منتقل شدند که در این انتقال باید ما به تفاوتی پرداخت می‌شد که این رقم در همه دستگاه‌ها توسط خود کارمند پرداخت می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا با ابراز ناراحتی از بذل و بخشش های مالی در شهرداری عنوان کرد : لوایحی برای کمک به ارگان های دیگر به شهرداری می‌آید و به راحتی در ارقام میلیاردی به این ارگان‌ها کمک می‌شود. در حالی که شهرداری خود در ارائه خدمات به شهروندان با مشکل مالی مواجه است اما از وجوهاتی که مردم با اشک به شهرداری پرداخت می‌کنند به ارگان های دیگر در قالب طرح های شهری پرداخت می‌شود . حداقل توقع این است که این درآمدها صرف خدمت رسانی به خود شهروندان شود.

علیرضا تاج شهرستانی با تاکید بر ایجاد تغییر در روند خدمات رسانی به شهروندان عنوان کرد: شورای ششم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که بودجه سال جاری را شورای قبل مصوب کرده و به نظر اکثر ردیف‌های بودجه ای در همان شورای قبل مصرف شدند و اکنون دست شورای ششم بسته است. ولی از الان برای نحوه بودجه بندی سال آینده باید برنامه ریزی شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها