کد خبر: 519976
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۸:۰۲:۱۶
| |

امام جمعه رشت در خطبه‌های امروز نماز جمعه

ورود چای خارجی به گیلان شبه خیانت است

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت به واردات چای خارجی به استان به وِیژه لاهیجان اشاره کرد و گفت: ورود چای خارجی به گیلان شبه خیانت است و از تعزیرات حکومتی می‌خواهیم این موضوع را با جدیت بررسی کند.

ورود چای خارجی به گیلان شبه خیانت است
کد خبر: 519976
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۸:۰۲:۱۶

اعتمادآنلاین| آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت به واردات چای خارجی به استان به وِیژه لاهیجان اشاره کرد و گفت: ورود چای خارجی به گیلان شبه خیانت است و از تعزیرات حکومتی می‌خواهیم این موضوع را با جدیت بررسی کند.

او با اشاره به مشکل ایجاد شده در عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت افزود: از ملت ایران به ویژه مردم گیلان که از خود صبوری نشان دادند قدردانی می‌کنم.

امام جمعه رشت به مراسم روز گذشته تودیع و معارفه استاندار گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: از تلاش‌های استاندار قبلی تشکر می‌کنیم و استاندار جدید با توجه به سوابق مدیریتی و تجربه‌ای که دارد، نشان می‌دهد از توانمندی‌های لازم برای اداره استان برخوردار است.

آیت الله فلاحتی با توصیه به استاندار گیلان و شهردار رشت مبنی بر اینکه به فکر ساماندهی مشکلات مردم باشید، ادامه داد: همه مدیران و مسئولان باید برای کمک به استاندار جدید تلاش کنند و دیگر جای تخریب نیست البته نقد جای خود را دارد.

او با تأکید بر اینکه استاندار و شهردار رشت فسادستیزی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: مبارزه با فساد مطالبه مردم و خواسته رئیس جمهور است و باید سرلوحه برنامه تمام دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار پیگیری حقوق معوقه کارگران توسط استاندار گیلان و شهردار رشت شد و افزود: حقوق کارگران برخی شرکت‌ها 2 تا 3 ماه عقب افتاده و این موضوع نیازمند بررسی و پیگیری است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تلاش کنید کارخانه‌ای در گیلان تعطیل نشود، تصریح کرد: مسئولان قانون را معیار فعالیت‌های خود قرار دهند و بر این اساس برنامه‌ها را اجرا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها