کد خبر: 472506
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۹:۰۰:۴۷
| |

ترافیک در محور‌های ورودی استان گیلان عادی و روان است

در آستانه نوروز 1400 و در روز چهارشنبه 27 اسفند سالِ کرونایی 1399، گزارش‌ها از محور‌های ورودی استان گیلان حاکی از ترافیک عادی است.در حال حاضر ترافیک در شهرستان‌های رودبار، رودسر و آستارا عادی و تردد خودرو‌ها به آسانی در این محور‌ها جریان دارد.

ترافیک در محور‌های ورودی استان گیلان عادی و روان است
کد خبر: 472506
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۹:۰۰:۴۷

اعتمادآنلاین| در آستانه نوروز 1400 و در روز چهارشنبه 27 اسفند سالِ کرونایی 1399، گزارش‌ها از محور‌های ورودی استان گیلان حاکی از ترافیک عادی است.

در حال حاضر ترافیک در شهرستان‌های رودبار، رودسر و آستارا عادی و تردد خودرو‌ها به آسانی در این محور‌ها جریان دارد.

طبق آخرین اعلام از سوی وزارت بهداشت محدودیت مسافرت به استان‌های شمالی از جمله گیلان همچنان برقرار است و مسافرت‌ها بر اساس وسیله نقلیه و شکل اسکان تقسیم‌بندی شده اند.

اجرای طرح پاکسازی حریم راه‌های شریانی گیلان


فریبرز مرادی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز حریم محور‌های مواصلاتی استان با تلاش راهداران پاکسازی می‌شود.

او افزود: 350 راهدار استان گیلان در آستانه فرا رسیدن سال نو طرح پاکسازی حریم محور‌های شریانی استان را اجرا کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اظهار داشت: تاکنون نسبت به اصلاح و نصب 2 هزار و 500 عدد تابلوی راهنمایی و رانندگی در سطح محور‌های استان اقدام شده است.

مرادی ادامه داد: احیای 850 کیلومتر خط کشی، مرمت گاردیل به طول 25 کیلومتر، بازبینی و نگهداری سیستم‌های روشنایی تونل‌ها و راه‌های شریانی 217 کیلومتر، نصب 1000 عدد استوانه ایمنی در سطح محورها، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها و پایه علائم و نرده پل در محور‌های استان از جمله این اقدامات است.

او همچنین تجهیز راهدارخانه ها، نصب و شستشوی بیش از 25 هزار علائم، اجرای عملیات لکه گیری با 3 هزار 500 تن آسفالت گرم و 150 تن آسفالت سرد بر اساس اولویت بندی راه‌های شریانی، اصلی و فرعی و روستایی و جمع آوری 630 عدد بنر و تابلوی غیرمجاز را بخشی دیگر از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در آستانه فرا رسیدن سال نو برشمرد.

استان گیلان دارای 13 محور شریانی به طول 898 کیلومتر است.

گیلان

گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها