کد خبر: 464854
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۰:۳۰:۲۸
| |

زنگ خطر کرونا در گیلان؛ 7 شهر نارنجی و 300 تست مثبت شد

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه پنجاه و هفتمین نشست این ستاد گفت: استان گیلان همچنان به مراقبت شدید نیاز دارد.

زنگ خطر کرونا در گیلان؛ 7 شهر نارنجی و 300 تست مثبت شد
کد خبر: 464854
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۰:۳۰:۲۸

اعتمادآنلاین| علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه پنجاه و هفتمین نشست این ستاد گفت: استان گیلان همچنان به مراقبت شدید نیاز دارد.

او با اشاره به آغاز خیز بیماری کووید 19 در برخی استان‌ها افزود: 7 شهر در گیلان در وضعیت نارنجی هستند که نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه روند مرگ و میر مبتلایان به کرونا در کشور همچنان نزولی است، افزود: میزان کاهش فوتی‌ها مربوط به رعایت دستورالعمل‌ها در چند هفته گذشته است.

رئیسی ادامه داد: اقدامات انجام شده در اوایل آذر ماه منجر به کاهش میزان ورودی بیمارستان‌ها شد و اکنون تأثیر خود را نشان داده است.


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: امیدوارم با رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی مانع از خیز چهارم بیماری شویم.

وضعیت شکننده کرونا در گیلان


آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این استان گفت: در حال حاضر استان گیلان در وضعیت هشدار و شکننده کرونایی قرار دارد.

او افزود: مردم باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا استان گیلان از وضعیت شکننده خارج شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه یک هزار و 100 نفر تست کرونا دادند، اظهار داشت: نتیجه تست 300 نفر از آنها مثبت شد که 100 نفر نیاز به بستری داشتند.

حیدرزاده تصریح کرد: هم اکنون 420 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها