کد خبر: 454340
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۱۷:۴۳:۰۰
| |

عرضه الکترونیکی نفت سفید در گیلان آغاز شد

کوروش بالادست مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: سهمیه نفت سفید دی  ماه برای خانوارهایی که از گاز طبیعی بی بهره اند 210 لیتر و در مناطق کوهستانی 420 لیتر ، از اول تا 30 دی به کارت‌های الکترونیکی بانکی این خانوارها تخصیص یافته است.

عرضه الکترونیکی نفت سفید در گیلان آغاز شد
کد خبر: 454340
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۱۷:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از عرضه الکترونیکی سری دوم نفت سفید سهمیه دی ماه در استان خبر داد.

کوروش بالادست افزود: سهمیه نفت سفید دی ماه برای خانوارهایی که از گاز طبیعی بی بهره اند 210 لیتر و در مناطق کوهستانی 420 لیتر، از اول تا 30 دی به کارت‌های الکترونیکی بانکی این خانوارها تخصیص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: آن دسته از افرادی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت نام دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

حدود 18 هزار خانوار در گیلان مصرف کنننده نفت سفید هستند.

استان گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت در مجموع دارای 16 شهرستان و 52 شهر و افزون بر دو هزار و 500 روستا است. علاوه بر برخورداری تمامی شهرهای استان از گاز طبیعی تا کنون به 2 هزار و 35 روستا نیز گازرسانی شده است .شرکت گاز گیلان در حال حاضر افزون بر یک میلیون و 110 هزار مشترک شهری و روستایی را تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها