کد خبر: 448758
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۹ ۱۴:۱۱:۰۰
| |

48 هزار بسته انواع پوشک بچه احتکار شده در رشت کشف شد

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در راستای برخورد با محتکران، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از احتکار مقدار زیادی پوشک بچه در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

48 هزار بسته انواع پوشک بچه احتکار شده در رشت کشف شد
کد خبر: 448758
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۹ ۱۴:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در راستای برخورد با محتکران، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از احتکار مقدار زیادی پوشک بچه در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و محرز شدن صحت موضوع، محل احتکار مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار 48 هزار بسته انواع پوشک بچه احتکاری را کشف کردند، اظهار داشت: پوشک‌های کشف شده در بسته‌های 10، 12، 14، 24، 34، 38 و 44 عددی است.

سردار ملکی ارزش این اقلام را 80 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: متهم 60 ساله این پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

او با تأکید بر برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها