کد خبر: 445231
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۵:۰۲:۰۰
| |

11 تن روغن احتکارشده در شهر رشت کشف شد

فرمانده انتظامی گیلان از کشف 11 تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از سه انبار در شهر رشت خبر داد.

11 تن روغن احتکارشده در شهر رشت کشف شد
کد خبر: 445231
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۵:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده انتظامی گیلان از کشف 11 تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از سه انبار در شهر رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای شناسایی و برخورد با محتکران مواد غذایی و مورد نیاز مردم، در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در شهر رشت، بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، سه انبار احتکار روغن را در شهر رشت شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

وی از کشف 11 تن روغن خوراکی احتکار شده در بازرسی از این 3 انبار خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم 41، 45 و 56 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش روغن‌های کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: با دستور مقام قضایی روغن‌های کشف شده با قیمت مصوب دولتی بین اقشار مختلف مردم توزیع شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان بر برخورد قاطعانه پلیس با محتکران اشاره کرد و از شهروندان خواست، هرگونه اخبار مربوط به احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها