کد خبر: 444944
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۳ ۱۲:۲۶:۰۰
| |

توزیع روغن در واحدهای صنفی کوچک به جهت تعدیل تاثیر روانی تقاضا

سید ابراهیم سیدزاده گفت: در حال حاضر روغن‌های توزیع‌شده در بازار فقط به فروشگاههای بزرگ، زنجیره‌ای و فروشگاه‌های مصرف تحویل می‌شود اما انتظار است واحدهای صنفی کوچک نیز از این سهمیه بهره‌مند شوند

توزیع روغن در واحدهای صنفی کوچک به جهت تعدیل تاثیر روانی تقاضا
کد خبر: 444944
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۳ ۱۲:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سید ابراهیم سیدزاده روز جمعه اظهار داشت: در حال حاضر بدلیل کاهش تولید روغن مصرفی در واحدهای تولیدی کشور کمبود وجود دارد اما با تمهیدات اندیشیده شده روغن مصرفی استان به صورت روزانه تامین می شود و مشکل جدی در تامین روغن نیست اما جو روانی ایجاد شده و احساس کمبود این محصول موجب شده تقاضای این کالا بیش از نیاز مصرف باشد.

وی گفت: در حال حاضر روغن های توزیع شده در بازار فقط به فروشگاههای بزرگ، زنجیره ای و فروشگاه های مصرف تحویل می شود اما انتظار است واحدهای صنفی کوچک نیز از این سهمیه بهره مند شوند؛ زیرا علاوه بر منفعت مادی این قشر و دسترسی آسانتر مردم برای خرید این محصول، این عرضه در فضای روانی جامعه هم تاثیر گذار است.

وی گفت: وقتی مردم در مراجعه به واحدهای صنفی مشاهده می کنند که این محصول به صورت نسبی در واحدهای کوچک نیز عرضه می شود عطش خرید بیش از مصرف در آنها کاهش می یابد.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از پنجشنبه گذشته توزیع 640 تن روغن سهمیه ای در استان آغاز شده است. نظارت بهتر برای توزیع این محصول از دلایل عرضه این کالا به فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی های مصرف است.

گیلان دارای 110 هزار واحد صنفی است

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها