کد خبر: 779708
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۱۵:۱۰:۳۷
| |

ادارات این استان شنبه 6 تیر با تاخیر بازگشایی می‌شوند

با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان روز شنبه با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ادارات این استان شنبه 6 تیر با تاخیر بازگشایی می‌شوند
کد خبر: 779708
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۱۵:۱۰:۳۷

با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان روز شنبه با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری خوزستان، در پی برگزاری مسابقه تیم ملی ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ که فردا، شنبه ۶ تیر، ساعت ۶:۳۰ صبح مقابل تیم ملی فوتبال مصر برگزار می‌شود، با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان فردا از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر مراکز نوبت‌کاری، امدادی و خدمات ضروری از این تصمیم مستثنی هستند.

به گزارش ایرنا، ساعت آغاز به کار ادارات در حالت عادی، هفت صبح است.

 

برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها