کد خبر: 656665
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ۱۲:۲۰:۳۳
| |

سنگ‌اندازی شخصی در وزارت کشور از ورود اتوبوس برقی چینی به کشور

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ادامه‌دار بودن مشکلات ورود واگن‌ها و اتوبوس‌های برقی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه قراردادهای این موارد از ماه‌ها پیش بسته شده اما متاسفانه ما در داخل کشور برای ورود واگن‌های مترو و اتوبوس‌ها با موانعی روبرو شده‌ایم.

سنگ‌اندازی شخصی در وزارت کشور از ورود اتوبوس برقی چینی به کشور
کد خبر: 656665
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ۱۲:۲۰:۳۳

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ادامه‌دار بودن مشکلات ورود واگن‌ها و اتوبوس‌های برقی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه قراردادهای این موارد از ماه‌ها پیش بسته شده اما متاسفانه ما در داخل کشور برای ورود واگن‌های مترو و اتوبوس‌ها با موانعی روبرو شده‌ایم.

به گزارش تسنیم، چمران تصریح کرد: این موانع مربوط می‌شود به مجموعه وزارت کشور البته نه خود وزیر کشور بلکه زیرمجموعه‌های این وزارتخانه که جلوی ورود اتوبوس‌ها و واگن‌ها گرفته شده است و جالب است که فرد مسئول در وزارت کشور خود را کارفرما می‌داند و می‌گوید مطابق قانون جلوی این کار را گرفته است و قاعدتا این ممانعت و اختلال در ورود واگن‌های مترو و اتوبوس ضررش به مردم می‌رسد و نفعش به ... و این درحالی است که مردم هر روز مشکلاتی را در ارتباط با حوزه حمل و نقل عمومی دارند و امیدواریم این مسئله هرچه سریعتر برطرف شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها