کد خبر: 651676
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ۰۸:۵۰:۱۶
| |

پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شود یا شنبه؟

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس دولت درباره تعطیلی شنبه‌ها گفت: هنوز در دولت این موضوع مطرح نشده است. مجلس این امر را به دولت واگذار کرده است و صرفا گفته‌اند باید دو روز در هفته تعطیل باشد و اینکه کدام یک از روزها باشد را به دولت واگذار کرده‌اند.

پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شود یا شنبه؟
کد خبر: 651676
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ۰۸:۵۰:۱۶

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره تعطیلی شنبه‌ها گفت: هنوز در دولت این موضوع مطرح نشده است. مجلس این امر را به دولت واگذار کرده است و صرفا گفته اند باید دو روز در هفته تعطیل باشد و اینکه کدام یک از روزها باشد را به دولت واگذار کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: باید در دولت جلسات برگزار شود و این روزها نهایی شود. در کمیسیون اجتماعی مجلس دو نظر وجود داشت برخی می‌گفتند شنبه و برخی هم نظرشان بر روی تعطیلی پنجشنبه‌ها بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • علی ارسالی در
    چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

    با سلام.میگویند کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرده طرح تعطیلی دو روزه به عهده دولت باشد یعنی عده ای از دستگاه های دولت را پنجشنبه و عده ای را شنبه تعطیل کند.اما همه میدانند که در کشور ما زن وشوهر شاغل هستند وفرزندان محصل.مگر هدف این طرح کنار هم بودن خانواده ها نیست؟حال شما بگویید زن و شوهری که در دو دستگاه مختلف هستند(یکی پنجشنبه تعطیل شود ویکی شنبه) درست است؟ بنظرتان تعطیلات پایان هفته را کنسل کنند منطقی تر نیست؟لطفا نقدی بنویسید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها