کد خبر: 646996
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ۱۳:۵۴:۱۶
| |

این استان پنجشنبه‌ها تعطیل شد+ جزئیات

کلیه دستگاه‌های اجرایی استان یزد به استثناء دستگاه‌های خدمت‌رسان، مراکز درمانی و مدارس از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ تا ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ در روزهای پنج‌شنبه تعطیل است.

این استان پنجشنبه‌ها تعطیل شد+ جزئیات
کد خبر: 646996
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ۱۳:۵۴:۱۶

استانداری یزد در بخشنامه‌ای اعلام کرد: به منظور صرفه جویی و افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق ، کلیه دستگاههای اجرایی استان به استثناء دستگاههای خدمت رسان، مراکز درمانی و مدارس از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ تا ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ در روزهای پنج‌شنبه تعطیل خواهد بود.

به گزارش چهارشنبه این استانداری، این اقدام در جهت اجرای بند ۴ مصوبات پانزدهمین جلسه کارگروه انرژی استان و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و در راستای محدودیت های ابلاغی برای افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور انجام می شود.

رعایت الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در راستایی صرفه جویی در بخش های مذکور مطابق با ابلاغیه ها و بخشنامه ها ضروری است و با دستگاههای متخلف برابر قانون برخورد می شود.

رعایت دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در کلیه فضاهای اداری و همچنین روشن نمودن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش نمودن آنها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و خاموش نمودن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل لازم است.

استفاده از دستگاههای گاز سوز استاندارد با برچسب انرژی بالا (BA) و انجام معاینه فنی کلیه موتورخانه ها توسط شرکتهای تایید صلاحیت شده و سرویس و تعمیر دوره ای تجهیزات مربوطه و نصب سامانه پایش هوشمند موتور خانه به منظور افزایش ضریب ایمنی و بازدهی وسایل گاز سوز نیز باید انجام شود.

کاهش حداقل ۲۰ درصد مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ مورد تقاضا است و شخص رئیس دستگاه موظف به نظارت بر حسن اجرای موارد مذکور بوده و روابط عمومی دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی مناسب برای کاهش مصرف گاز به کارکنان هر دستگاه اقدام نمایند و شرکت گاز ملزم به ارسال پیامک اخطار و در صورت تکرار قطع جریان گاز تا زمان اصلاح وضعیت مصرف خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها