کد خبر: 645472
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۲ ۱۱:۳۰:۰۵
| |

زاکانی درصدد تحقق رویای قدیمی احمدی‌نژاد؛ تهرانی ها منتظر تراموا باشند؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد سرانجام احداث «تراموا» در تهران گفت: طراحی روسازی «تراموا» را تمام کردیم و طرح جامع را نیز برای بررسی و تصویب در اختیار وزارت کشور و شورای عالی ترافیک کشور قرار داده ایم؛ امیدواریم طی دو هفته آینده، طرح جامع تأیید شود که این مهم در قالب تفاهم نامه با وزارت دفاع اجرایی شود.

زاکانی درصدد تحقق رویای قدیمی احمدی‌نژاد؛ تهرانی ها منتظر تراموا باشند؟
کد خبر: 645472
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۲ ۱۱:۳۰:۰۵

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد سرانجام احداث «تراموا» در تهران می گوید: طراحی روسازی «تراموا» را تمام کردیم و از آنجایی که در طرح جامع به این موضوع پرداخته شده است و طرح جامع را نیز برای بررسی و تصویب در اختیار وزارت کشور و شورای عالی ترافیک کشور قرار داده ایم؛ امیدواریم طی دو هفته آینده، طرح جامع تأیید شود که این مهم در قالب تفاهم نامه با وزارت دفاع اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان تأکید می کند: اگر بتوانیم تأییدیه وزارت کشور برای طرح جامع حمل و نقل را اخذ کنیم؛ با توجه به اینکه مطالعات فاز یک را نیز انجام داده ایم، استارت شروع پروژه «تراموا» را ظرف یک ماه آینده خواهیم زد.

هرمزی ادامه می دهد: سه کریدور برای «تراموا» در نظر گرفته شده است که احداث این مد حمل و نقل را در مسیر تهرانپارس_آزادی  پیگیری می کنیم.

معاون شهردار تهران در خاتمه اظهار می کند: در مورد احداث «تراموا» لازم است که در ابتدا مصوبه شورای عالی ترافیک کشور اخذ شود که این مهم ذیل طرح جامع حمل و نقل دیده شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها