کد خبر: 640681
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ۲۱:۰۵:۰۰
| |

انسیه خزعلی:

جذب دانشجوی دختر خارجی ضرورت دارد؛ سه دختر غزه بورسیه دانشگاه بوعلی همدان شدند

انسیه خزعلی گفت: جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های ایران به عنوان سفیران فرهنگی ضروریت دارد. در گام نخست سه نفر از دانشجویان دختر غزه در دانشگاه بوعلی سینا همدان در حرکتی نمادین بورسیه می‌شوند تا شاهد گسترش این حرکت در سایر دانشگاه‌ها باشیم.

جذب دانشجوی دختر خارجی ضرورت دارد؛ سه دختر غزه بورسیه دانشگاه بوعلی همدان شدند
کد خبر: 640681
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ۲۱:۰۵:۰۰

انسیه خزعلی پیشنهاد کرد پذیرش دانشجویان دختر خارجی در دستور کار دانشگاه‌های ایران به خصوص دانشگاه‌های مختص بانوان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، او با اشاره به ضرورت جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه های ایران به عنوان سفیران فرهنگی افزود: این اقدام می تواند در راستای انتقال فرهنگ ایرانی-اسلامی به سایر کشورها اثربخش باشد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه از دختران مظلوم دانشجو در غزه برای تحصیل در کشور حمایت می کنیم،گفت: در گام نخست سه نفر از دانشجویان دختر غزه در دانشگاه بوعلی سینا همدان در حرکتی نمادین بورسیه می شوند تا شاهد گسترش این حرکت در سایر دانشگاه ها باشیم.

وی اظهار کرد: زنان کشور به عنوان مادران و همسران شهدا نشان دادند که شهید زندگی کردن کم از شهادت ندارد، کسی که پاره تن خود را به راحتی در مسیر دین و اعتلای کشور تقدیم می‌کند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده افزود: هر مرد یا زنی که عمل صالح انجام دهد بواسطه ایمان و اعتقاد قلبی خداوند حیات طیبه برای او فراهم می‌کند و این حیات طیبه همان حیاتی که در آن ظلم، دروغ و جنایت نباشد و هدف زندگی و جهت زندگی را مشخص می کند و به زندگی طعم، لذت و بها و قیمت می‌دهد.

خزعلی اظهار کرد: حرکتی که در ترجمه آثار مقاومت انجام شده قابل قدردانی است و صدای مقاومت به خصوص در زمینه زنان و مقاومت به گوش جهانیان می‌رسد و زیبایی های زندگی شهدا برای الگو سازی و الگو گیری به جهان معرفی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها