کد خبر: 640381
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۹:۵۵:۰۰
| |

کلاس‌های درس این شهرهای استان خوزستان فردا غیرحضوری می‌شود

استانداری تهران از غیرحضوری شدن کلاس‌های درس برخی از شهرهای این استان خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر، در برخی ساعات، سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، مانع از جابجایی آلایندگی ها شده است.

کلاس‌های درس این شهرهای استان خوزستان فردا غیرحضوری می‌شود
کد خبر: 640381
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۹:۵۵:۰۰

علی اکبر حسینی محراب شامگاه شنبه در حاشیه نشست کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان گفت: در این نشست، بررسی های کارشناسی در خصوص میزان آلایندگی ها و منشا آلودگی ها انجام شد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: بخش مهمی از این آلودگی ها ناشی از آتش سوزی در بخش عراقی هورالعظیم، آتش زدن ساقه محصولات برداشت شده در اراضی کشاورزی و یا مزارع نیشکر، فلر سوزی های نفتی و انتشار آلاینده صنایعی مانند شرکت کربن است.

استاندار خوزستان بیان داشت: طی روزهای اخیر، در برخی ساعات، سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، مانع از جابجایی آلایندگی ها شده است.

وی تصریح کرد: به رغم اینکه شرایط پیش آمده در زمینه وضعیت آلودگی ها اخیر در شرایط سکون هوا از میانگین استاندارد تعیین شده در قانون عبور نکرده است، اما کمیته اضطراری آلودگی هوا در نشست امروز مصوب کرد تا کلاس های درس همه مقاطع تحصیلی اهواز، کارون، باوی و الهایی روز یکشنبه بصورت غیرحضوری برگزار و دانش آموزان در بستر شبکه شاد به امور آموزشی خود بپردازند.

استاندار خوزستان یادآورشد: به مردم استان اطمینان داده می شود که وضعیت آلودگی هوا به صورت مستمر توسط اعضای کمیته مذکور در حال بررسی است.

طی هفته گذشته هوای شهر اهواز و دیگر نقاط استان وضعیت قرمز و ناسالم را پشت سر گذاشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها