کد خبر: 639946
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۱۵:۳۵:۱۶
| |

صدور هشدار زرد و آلودگی هوا برای چهار شهر

سازمان هواشناسی کشور نسبت به پایداری جوی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در اراک، اصفهان، کرج و تهران، رگبار و رعد و برق در سه استان و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.

صدور هشدار زرد و آلودگی هوا برای چهار شهر
کد خبر: 639946
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۱۵:۳۵:۱۶

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: از بعد ازظهر چهارشنبه تا جمعه (۱۷ تا ۱۹ آبان‌ماه) با پایداری جو، غلظت آلاینده‌ها در اراک، اصفهان، کرج و تهران افزایش و کیفیت هوا کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، این شرایط اثرات مخاطره‌آمیزی همچون افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌ آلودگیِ هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک در مناطق پرتردد ناسالم برای تمام گروه‌ها را در پی دارد.

این سازمان با صدور هشدار زردرنگ دیگری از وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، کاهش نسبی دما و مه آلودگی جمعه در گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات گلستان و شنبه در گیلان و مازندران خبر داد.

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زردرنگ دیگری از ضرورت اعمال برخی محدودیت‌های عملیاتی برای فعالیت‌هایی دریایی در برخی مناطق خزر تا شنبه (۲۰ آبان‌ماه) خبر داد.

سازمان هواشناسی نسبت به ممنوعیت و محدودیت فعالیت‌های تفریحی، شنا و شیلاتی و تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین و تفریحی، اتخاذ محدودیت و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها و اندیشیدن تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های فراساحل توصیه می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها