کد خبر: 639313
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۲۱:۴۵:۲۳
| |

سیل در مازندران نیروهای امدادی را به حالت آماده‌باش درآورد

به دستور استاندار مازندران، نیروهای امدادی و ستاد مدیریت بحران این استان برای رسیدگی به مناطق سیل‌زده شهرستان‌های نوشهر، چالوس و عباس‌آباد در این شهرستان‌ها به حالت آماده‌باش درآمدند.

سیل در مازندران نیروهای امدادی را به حالت آماده‌باش درآورد
کد خبر: 639313
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۲۱:۴۵:۲۳

 بارش‌های سیل‌آسای عصر امروز -شنبه ۱۳ آبان- که از غرب مازندران وارد استان شد در برخی مناطق غربی طغیانی شدن رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر را به دنبال داشت‌.

به گزارش ایسنا، استاندار مازنداران اعلام کرد که همه فرمانداری‌های غرب مازندران و دستگاه‌های خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش قرار دارند و تا عادی شدن شرایط در مناطق سیل‌زده غرب استان این آماده‌باش ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز در این رابطه با اشاره به بارندگی شدید در شهرستان‌های چالوس و نوشهر، اظهار کرد: در مدتی کوتاه حدود ۸۰ میلیمتر بارندگی در این مناطق ثبت شد که طغیان رودخانه و آبگرفتگی معابر را به دنبال داشت.

حسینعلی محمدی شیرکلایی، افزود: طغیان رودخانه سردآبرود منجر به جمع شدن سرشاخه‌ها و تنه درختان شکسته پشت سد انحرافی زوات چالوس شد که بسته شدن دهانه پل و ورود سیلاب به محدوده روستای علی‌آباد زوات را به دنبال داشت؛ به همین دلیل در این روستا تعدادی از خانه‌ها دچار آبگرفتگی شد که اقدامات اولیه امدادی در حال انجام است.

به گفته وی در مرزن‌آباد نیز راه دسترسی به برخی روستاها دچار خسارت شده و جاری شدن روان‌آب تردد ساکنان را مختل کرده است.

بارندگی شدید همراه با رعد و برق که حوالی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز - شنبه – آغاز شد مشکلاتی را در غرب مازندران به دنبال داشت و سبب آب گرفتگی راه‌های ارتباطی درون‌شهری و اختلال در آمد و شد خودروها و شهروندان در این مناطق شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها