کد خبر: 637354
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۴:۵۹:۱۶
| |

برای سه استان جنوبی هشدار نارنجی صادر شد

سازمان هواشناسی برای استان‌های جنوبی کشور هشدار نارنجی صادر و اعلام کرد: بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در دامنه و ارتفاعات در سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی هرمزگان و جنوب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

برای سه استان جنوبی هشدار نارنجی صادر شد
کد خبر: 637354
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۴:۵۹:۱۶

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و وقوع رعد و برق در سه استان جنوبی کشور و آبگرفتگی معابر همچنین افزایش ارتفاع موج تا ۱.۶ متر در خلیج فارس هشدار داد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ اعلام کرد: طی یکشنبه (۳۰ مهرماه) بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در دامنه و ارتفاعات در سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی هرمزگان و جنوب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به اجتناب از سفرهای غیر ضروری، پرهیز از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها توصیه می‌کند.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از پیش از ظهر تا شب دوشنبه (اول آبان‌ماه) افزایش سرعت وزش بیشینه باد تا ۲۶ نات و افزایش بیشینه امواج بین ۱.۲متر تا ۱.۶ متر در مناطق ساحلی و به‌ویژه مناطق فراساحل استان بوشهر در خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها