کد خبر: 637290
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۰۰:۴۶
| |

پاسخ نادعلی به گاف‌های اخیر شهرداری تهران؛ عکس با‌حجاب نبود، عکس باکلاه گذاشتیم؛عکس سهراب سپهری هم پرت نبود!

علیرضا نادعلی گفت: وقتی این سازمان کار می‌کند، نباید اینقدر راحت ایراد گذاشت؛ مثلا عکسی که از فروغ فرخزاد داشته به حجاب آن ایراد گرفتند در حالی که در دوره‌ای می‌زیسته و شرایط زمان اینطوری بوده ولی با این حال عکس با کلاه از وی گذاشتند.

پاسخ نادعلی به گاف‌های اخیر شهرداری تهران؛ عکس با‌حجاب نبود، عکس باکلاه گذاشتیم؛عکس سهراب سپهری هم پرت نبود!
کد خبر: 637290
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۰۰:۴۶

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران به واکنش‌ها به انتشار عکس بی‌حجاب فروغ فرخزاد پاسخ داد.

به گزارش ایرنا، او در واکنش به کم‌کاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای مرگ داریوش مهرجویی عنوان کرد: به عنوان رییس کمیته فرهنگی هنری به این موضوعات ورود داشتم، در کنار تالار وحدت، خیابان انقلاب و حافظ تبلیغات گسترده‌ای در واکنش به قوت این کارگردان انجام شد؛ در کنار بهشت زهرا نیز تبلیغاتی داشتند.

 وی با اشاره به اینکه سازمان نوسازی ارایه اشعار شعرای مختلف و متنوع را داشت، گفت: در خصوص انتشار اشتباه عکس مرحوم سهراب سپهری آن هم با انتشار عکس بازیگر نقش وی یک اشتباه معمولی و آن‌چنان هم پرت نبوده است.

نادعلی شهرستانکی یادآور شد: وقتی این سازمان کار می‌کند، نباید اینقدر راحت ایراد گذاشت؛ مثلا عکسی که از فروغ فرخزاد داشته به حجاب آن ایراد گرفتند در حالی که در دوره‌ای می‌زیسته و شرایط زمان اینطوری بوده ولی با این حال عکس با کلاه از وی گذاشتند.

وی خبر داد: ۶ نفر از نوجوانان از بالن‌های تبلیغاتی در منطقه ۲۱ آسیب دیدند؛ این بالن‌ها در نقاطی که کارگاه عمرانی برقرار بود وجود داشت و کار خلاقانه‌ای بود تا برای مردم بدانند خدمت‌رسانی به آنها در حال انجام است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: جنس گاز این بالن‌ها اشتعال‌پذیر بوده و باید ایمنی را درنظر می‌گرفتند؛ بچه‌ها از لای فنس‌ها وارد شده و چون گاز آنها کم شده بود، وقتی پایین آمده گازش دچار اشتعال شده و بچه‌ها رو مصدوم می‌کند.

نادعلی شهرستانکی با تاکید بر اینکه باید موضوعات ایمنی را درنظر می‌گرفتند، گفت: تمام بالن‌ها در نقاط محصور غیرقابل دسترسی بود ولی با این حادثه بلافاصله تمام بالن‌ها جمع شده است؛ امروز با خانواده‌ها ملاقات می‌کنیم، هرچند وضعیت عمومی بچه‌ها خوب و حالشان رو به بهبود است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها