کد خبر: 636939
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ۲۲:۳۱:۲۸
| |

ترافیک سنگین شبانگاهی در محورهای مواصلاتی مازندران

رییس پلیس استان مازندران ضمن اعلام خبر ترافیک سنگین در محورهای منتهی به این استان گفت: ارتفاعات محور چالوس دارای مه گرفتگی و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

ترافیک سنگین شبانگاهی در محورهای مواصلاتی مازندران
کد خبر: 636939
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ۲۲:۳۱:۲۸

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان به‌ویژه در جاده کندوان، آزاد راه تهران - شمال، هراز و فیروزکوه را سنگین اعلام کرد.

به گزرش ایرنا، سرهنگ یدالله جهان‌تاب گفت: هم اکنون ارتفاعات محور چالوس نیز با پدیده مه گرفتگی مواجه است.

وی وضعیت ترافیک در مسیر شمال - جنوب جاده چالوس حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده های مکارود، پل دزدبن، انارک، هزارچم، ولی آباد، پیچ سرهنگ، خوشبختی و بیلقان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

رییس پلیس راه مازندران همچنین از برقراری تردد روان خودرویی در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال خبر داد و گفت: در مسیر شمال به جنوب این محور تردد خودروها به صورت عادی و روان در جریان است.

وی وضعیت ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده های بایجان، رینه و آب اسک را سنگین اعلام کرد و افزود: تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب جاده فیروزکوه در محدوده دماوند سنگین گزارش شده است.

جهان تاب با بیان اینکه ارتفاعات محور چالوس دارای مه گرفتگی و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، از رانندگان خواست علاوه بر مدیریت سفر و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها