در «اعتمادآنلاین» ببینید:

ببینید | بخش‌های کوتاهی از گفت‌وگوی روزنامه اعتماد با وحیده محمدی‌فر همسر داریوش مهرجویی

کد خبر: 636640
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۴۰:۰۷
| |

روز یکشنبه ۲۳ مهرماه، همزمان با خبر قتل داریوش مهرجویی و همسر ایشان، «روزنامه اعتماد» گزارشی تحت عنوان «سنتور علی سنتوری را دزدیدند» منتشر کرد که مضمون آن سرقت از افراد سرشناس بود. جدیدترین خبر سرقت و تهدید با سلاح سرد در میان افراد سرشناس به داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر، برمی‌گشت.

خبرنگار «اعتماد» خود را موظف دانست با ایشان ارتباط برقرار کند و درباره حادثه شب شانزدهم مهرماه، ماجرا را از او جویا شود. مرحومه محمدی‌فر خبر تهدید با سلاح سرد را ابتدا در پست اینستاگرامی خود منتشر کرده و سپس بنا بر دلایلی آن را حذف کرده بود. پس از ارتباط خبرنگار از طریق واتس‌اپ با او پس از دو الی سه روز، ایشان تا جایی که نیاز بود اطلاعاتی به خبرنگار داد.

«اعتماد» در زمان مصاحبه صلاح ندانست آن را به صورت کامل منتشر کند. پس از آن هم که خبر قتل تراژیک و وحشتناک آن مرحومه و داریوش مهرجویی منتشر شد، ترجیح بر این بود که فایل وُیس مصاحبه در دفتر روزنامه باقی بماند، اما پس از موج اتهامات واردشده از سوی برخی اهالی رسانه و افکار عمومی علیه روزنامه اعتماد تصمیم بر آن شد تا بخش‌هایی از این مصاحبه که قابلیت انتشار دارد به منظور روشن شدن زوایای پنهان آن منتشر شود.

لازم به ذکر است که مصاحبه به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شده است.

 

تدوین: مهرداد آلادین

 

دیدگاه تان را بنویسید