کد خبر: 636501
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۱۷:۳۵:۱۸
| |

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو:

محدودیتی در تامین شیرخشک وجود ندارد

رئیس سازمان غذا و دارو ضمن بیان اینکه تا یک ماه آینده هیچ مشکلی برای تامین شیرخشک وجود ندارد گفت: با کمک متخصصان اطفال و تغذیه در حال ارزیابی شرایط هستیم تا اگر نیاز شود، حداکثر سقف مجاز تخصیص شیرخشک به ازای هر کد ملی را مشخص کنیم.

محدودیتی در تامین شیرخشک وجود ندارد
کد خبر: 636501
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۱۷:۳۵:۱۸

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به رفع مشکل کمبود شیرخشک تا یک ماه‌ آینده گفت: فعلاً محدودیتی در عرضه شیرخشک به هر کد ملی نوزاد، وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، محمدی امروز در حاشیه همایش روز جهانی غذا گفت: برای بخشی از محصولات شیرخشک که دچار کمبود شده بودند مجوز موقت واردات صادر کرده‌ایم که میزان آن زیاد نیست. واردات موقتی و کوتاه‌مدت خواهد بود و با کمک تولیدکننده‌ها مشکل را مرتفع می‌کنیم و برآوردمان این است که تا یک ماه آینده مشکل کمبود شیرخشک برطرف خواهد شد.

محمدی افزود: فعلاً محدودیتی وجود ندارد و با کمک متخصصان اطفال و تغذیه در حال ارزیابی شرایط هستیم تا اگر نیاز شود، حداکثر سقف مجاز تخصیص شیرخشک به ازای هر کد ملی را مشخص کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: براساس تکلیف قانونی‌مان، شیرخشک‌های رژیمی و رگولار (معمولی) در سامانه تی‌تک برای شفافیت در زنجیره توزیع شیرخشک ثبت می‌شوند و اگر داروخانه‌ای شیرخشک را ثبت نکند سهمیه شیرخشکش قطع خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها