کد خبر: 636150
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۱۹:۵۵:۰۰
| |

پلیس فتای تهران خبر داد:

انهدام باند 200 نفره کلاهبرداری اینترنتی و سایت شرط‌بندی؛ کارت‌های بانکی اجاره‌ای با درآمد و حقوق بالا

رییس پلیس فتای تهران ضمن اعلام خبر انهدام شبکه 200 نفره باند کلاهبرداری و سایت‌های شرط‌بندی گفت: این باند کارت‌های بانکی افراد را با تبلیغات دروغین و وعده استخدام اینترنتی و حقوق بالا اجاره و در کلاهبرداری‌های اینترنتی و سایت‌های شرط‌بندی از آنها استفاده کرده‌اند.

انهدام باند 200 نفره کلاهبرداری اینترنتی و سایت شرط‌بندی؛ کارت‌های بانکی اجاره‌ای با درآمد و حقوق بالا
کد خبر: 636150
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۱۹:۵۵:۰۰

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از انهدام یک شبکه ۲۰۰ نفره اجاره کارت‌های بانکی برای انجام کلاهبرداری‌های اینترنتی و سایت‌های شرط‌بندی خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: ماموران پلیس فتای تهران بزرگ در جریان انجام رصد و پایش روزانه فضای مجازی متوجه شدند که افرادی در قالب تیم‌های چند نفره اقدام به اجاره کارت‌های بانکی شهروندان در پوشش کاریابی و استخدام شرکت‌های اینترنتی کرده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و با ردگیری‌های دقیق سایبری یک شبکه بزرگ ۲۰۰ نفره را که اقدام به اجاره کارت‌های بانکی تحت پوشش شرکت‌های کاریابی کرده و در سراسر کشور فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اخذ مجوز قضایی برای دستگیری این افراد، گفت: با محرز شدن هویت اعضای این باند، ماموران در چند عملیات پلیسی همزمان در نقاط مختلفی از استان تهران و چند استان همجوار این افراد را دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل کردند.

معظمی گودرزی با اشاره به اینکه این شبکه یکی از بزرگترین شبکه‌های اجاره کارت بانکی در سراسر کشور است، گفت:‌ متهمان پس از انتقال به پلیس فتا به جرم خود معترف شده و گفتند که کارت‌های بانکی افراد را با تبلیغات دروغین و وعده استخدام اینترنتی و حقوق بالا اجاره و در کلاهبرداری‌های اینترنتی و سایت‌های شرط‌بندی از آنها استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات ماموران پلیس فتا در این خصوص همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها