کد خبر: 631394
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۱۰:۰۰
| |

فقط 50 درصد مادران خودروی ثبت‌نامی دریافت کرده‌اند

آمارهای ایران خودرو و سایپا نشان می‌دهد در سال گذشته تنها ۵۰ درصد از مادرانی که در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند، موفق به دریافت خودرو شده‌اند.

فقط 50 درصد مادران خودروی ثبت‌نامی دریافت کرده‌اند
کد خبر: 631394
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۱۰:۰۰

ایران خودرو و سایپا آماری را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد در مجموع ۳۶۲ هزار مادر دارای دو فرزند و بیشتر در سال ۱۴۰۱ برای این دریافت خودرو تکمیل وجه کرده‌اند اما تنها ۱۹۴ هزار خودرو به آنها تحویل داده شده که نشان از تحویل ۵۳ درصدی دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، این رقم به آن معناست که ۱۹۴ هزار نفر تکمیل وجه کرده‌اند اما با گذشت یکسال از این تاریخ هنوز هیچ خودرویی به آنها تحویل داده نشده است. 

به گفته کیوان پناهی، مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران‌خودرو، بیشتر تقاضای طرح جوانی جمعیت مربوط به پژو پارس و پژو ۲۰۷ بوده؛ برای مثال هفت‌هزار و ۶۰۰ نفر از تقاضای این گروه مربوط به پژو پارس بوده که برای دو‌هزار و ۸۹۰ نفر فراخوان صادر شده است.

سهم پژو پارس از کل خودروهای تحویل داده‌نشده ایران‌خودرو به مادران که حدود ۱۱۲هزار دستگاه بوده، حدود ۴درصد است. 

در مورد سایپا نیز معاون بازاریابی و فروش این شرکت از تحویل ۲۴ هزار خودروی سایپا به متقاضیان طرح خانواده و جوانی جمعیت خبر داده و گفته سایپا ۵۵ درصد از تعهدات خود به مادران را تحویل داده و ۴۵ درصد آن باقی مانده است.

نکته قابل‌توجه دیگر اینکه ۴۶درصد از ثبت‌نام‌کنندگان اولیه که حائز شرایط بودند اقدام به ثبت‌نام نهایی برای تحویل محصولات سایپا نکرده‌اند.

وی تاکید کرده شاهین پرطرفدارترین محصول سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر بوده است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها