کد خبر: 631217
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ۲۱:۴۰:۱۵
| |

آخرین جزئیات از فوت چهار عضو خانواده نوشهری در آتش‌سوزی

چهار نفر از اعضای یک خانواده در آتش‌سوزی در نوشهر جان باختند. به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی نوشهر این اتفاق به دلیل فرسودگی سیم کشی برق ساختمان بوده که به ذوب شدن کابل برق کولر بر روی سقف ساختمان منجر شده است.

آخرین جزئیات از فوت چهار عضو خانواده نوشهری در آتش‌سوزی
کد خبر: 631217
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ۲۱:۴۰:۱۵

چهار نفر از اعضای یک خانواده در نوشهر ساعت چهار صبح امروز، جمعه بر اثر آتش سوزی جان باختند که علت این حادثه به گفته رییس سازمان آتش نشانی این شهرستان ذوب شدن کابل کولر به علت فرسودگی سیم کشی برق ساختمان بوده است.

به گزارش ایرنا، حسین سمرقندی شامگاه جمعه گفت: به محض اطلاع این حادثه بعد از ساعت وقوع آن در ساعت چهار بامداد امروز توسط یکی از اهالی، ماموران این سازمان جهت مهار آتش به محل اعزام شدند که متاسفانه به دلیل چوبی بودن سقف منزل و فرسوده بودن ساختمان ویلایی، حریق به سرعت گسترش یافت و منجر به خفگی و فوت چهار نفر از اهالی منزل شد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری نوشهر تصریح کرد: این اتفاق به دلیل فرسودگی سیم کشی برق ساختمان بوده که به ذوب شدن کابل برق کولر بر روی سقف ساختمان منجر شده است.

به گفته سمرقندی کابل برق کولر این ساختمان بسیار ضعیف و غیر مقاوم بوده که در اثر مصرف برق زیاد کولر ذوب شده و دچار حریق در سقف ساختمان مذکور شد.

وی یادآور شد: هموطنان عزیز در استفاده از وسایل برقی و نصب کابل های فشار بالا مثل کابل کولر از کارشناسان این حوزه استفاده نمایند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری نوشهر اظهار داشت: بر اساس نظر کارشناسی ماموران آتش نشانی این حادثه نیم ساعت قبل از تماس اهالی محل با آتش نشانی یعنی حوالی ساعت ۳.۳۰ بامداد اتفاق افتاد که به دلیل خواب بودن اعضای خانواده منجر به خفگی و فوت آنها شد.

در این حادثه به گفته سمرقندی پدر خانواده حامد آزادیان ۳۸ ساله، مادر خانواده سکینه مهدی تبار ۳۵ ساله، زهرا آزادیان ۱۱ ساله و آوینا آزادیان هفت ساله فوت شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها