کد خبر: 631136
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ۱۰:۱۰:۵۷
| |

یادداشت گلایه‌آمیز یک استاد دانشگاه تازه‌ مهاجرت‌کرده؛ به خاطر تبعیض، ظلم، رانت‌خواری و مدیریت بیسوادان رفتم نه به خاطر درآمد بیشتر

یک استاد دانشگاه که به تازگی مهاجرت کرده نوشت: به‌هیچ وجه دنبال درآمد و دستمزد بیشتر نبوده و نیستم، ولی از تبعیض و ظلم، تقسیم‌بندی به شهروند درجه یک و درجه دو، هرچه اتاق و صندلی وی‌آی‌پی، رانت‌خواری، آقازادگی، از مدیریت دروغ‌گوها، ریاکاران و بیسوادان بیزارم.

یادداشت گلایه‌آمیز یک استاد دانشگاه تازه‌ مهاجرت‌کرده؛ به خاطر تبعیض، ظلم، رانت‌خواری و مدیریت بیسوادان رفتم نه به خاطر درآمد بیشتر
کد خبر: 631136
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ۱۰:۱۰:۵۷

حمید سوری، اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به‌تازگی مهاجرت کرده است، یادداشتی گلایه‌آمیز منتشر کرده و از دلایل مهاجرتش نوشته است. 

به گزارش خبرآنلاین،  متن کامل یادداشت در ادامه آمده است:

«من آدم خانه نشین نیستم، اما از این‌که تلاش کردند من را خانه نشین کنند دلگیر هستم.

چرا این آقایان فکر می‌کنند مشکل مهاجرت تحصیل‌کرده‌های کشور، حقوق و دستمزد است؟ این آدرس دادن‌های غلط، پاسخ و سیاستگذاری غلط هم در پی دارد.

بنده به‌عنوان یکی از تحصیل‌کرده‌های مهاجر که اکنون در دانشکده پزشکی یک دانشگاه غربی تدریس و تحقیق می‌کنم، به‌هیچ وجه دنبال درآمد و دستمزد بیشتر نبوده و نیستم، الحمدالله هیچ مشکل سیاسی و اقتصادی و اخلاقی و ... هم نداشته و ندارم، به مردم و میهنم عشق می‌ورزم و حتی حاضرم رایگان کار کنم؛ ولی از تبعیض و ظلم، تقسیم‌بندی به شهروند درجه یک و درجه دو، هرچه اتاق و صندلی وی‌آی‌پی، رانت‌خواری، آقازادگی، از مدیریت دروغ‌گوها، ریاکاران و بیسوادان بیزارم.

از این که برای فرزندان تحصیل‌کرده‌ام در این کشور شغلی درخورشان نیست و پس از مدت‌ها دنبال کار دویدن دست از پا درازتر به‌همان دیار کفر بازگشتند متاسفم، چرا مشکلات تحصیل‌کرده‌های مهاجر را به‌مقدار حقوق و درآمد تقلیل می دهید؟

شرح این غصه (قصه) شنو از دو لب دوخته‌ام/ تا بسوزد جگرت از جگر سوخته‌ام.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها