کد خبر: 629920
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

روزنامه جوان مدعی شد:

«پایان همکاری» با برخی اساتید به خاطر مسائل اداری است نه سیاسی!

روزنامه جوان نوشت: هیاهوی برخی چهره‌ها و جریان‌های خاص برای پایان همکاری چند استاد دانشگاه با برخی دانشگاه‌های کشور و سیاسی کردن موضوعات اداری به آنجا رسیده که پای شهید مرتضی مطهری را به میان کشیده‌اند.

«پایان همکاری» با برخی اساتید به خاطر مسائل اداری است نه سیاسی!
کد خبر: 629920
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۲۰:۰۰

روزنامه جوان اخراج اساتید از دانشگاه ها را «پایان همکاری» به خاطر مسائل اداری دانسته است!

به گزارش جوان، هیاهوی برخی چهره‌ها و جریان‌های خاص برای پایان همکاری چند استاد دانشگاه با برخی دانشگاه‌های کشور و سیاسی کردن موضوعات اداری به آنجا رسیده که پای شهید مرتضی مطهری را به میان کشیده‌اند و گفته‌اند که به‌رغم انتقادات و اعتراضات آیت‌الله مطهری به حکومت پهلوی، اما کرسی تدریس او در دانشگاه حفظ شده است.قسمت تلخ ماجرا آنجاست که این ادعای غلط و قیاس جمهوری اسلامی با حکومت طاغوت را علی مطهری آغاز کرد.

این روزنامه در ادامه نوشت: علی مطهری در گفتگو با یک رسانه اصلاح‌طلب گفته «استاد مطهری در حوادث قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ بازداشت شد. به مناسبت اینکه در شب ۱۵ خرداد یک سخنرانی مؤیدی کرده بود و نوک پیکان حمله ایشان هم متوجه شخص شاه بود. بعد از حدود یک ماه و نیم آزاد شدند. البته به دنبال بحث اعدام امام خمینی (س)، حتی صحبت اعدام این افراد هم بود ولی بعد از اینکه شهید مطهری از زندان آزاد شد از تدریس در دانشگاه محروم نشد.»یعنی از نظر علی مطهری، بهتر بود که جمهوری اسلامی اساتید منتقد را بازداشت می‌کرد و حتی صحبت از اعدام آن‌ها می‌کرد، ولی کرسی تدریس را از آن‌ها نمی‌گرفت! فقط توضیح نداده فرد بازداشت شده در زندان یا اعدام شده، چگونه همچنان می‌تواند تدریس کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها