کد خبر: 629863
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

تصمیم‌گیرنده نهایی در پتروشیمی میانکاله رئیسی است

به گفته رئیس محیط‌زیست پرونده پتروشیمی میانکاله از مجموعه سازمان محیط‌زیست خارج شده و تصمیم نهایی برعهده رییس‌جمهور است.

تصمیم‌گیرنده نهایی در پتروشیمی میانکاله رئیسی است
کد خبر: 629863
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۲۰:۳۰:۰۰

علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که پرونده پتروشیمی میانکاله در کمیسیون زیربنایی دولت برای تصمیم نهایی روی میز رئیس جمهور است، گفت: در این مورد همه نسبت به نظرات ما آگاه هستند و دیگر نظر خاصی نداریم چون از مجموعه محیط زیست این پرونده خارج شده است.

به گزارش ایرنا، علی سلاجقه گفت: من نظر خاصی در ارتباط با این پرونده به‌عنوان فرد ندارم، محیط زیست یک دستگاه تخصصی است تمام کارها در قالب یک فرایند بررسی و اظهار نظر می شود.

وی بیان داشت: در زمان حاضر با توجه به روندی که انجام شده پرونده پتروشیمی در کمیسیون زیربنایی دولت است و رئیس جمهور تصمیمات نهایی را می‌گیرد و تا بعد از تصمیم در خدمت هستیم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: به‌عنوان یک دستگاه ناظر همه نسبت به نظرات ما آگاه هستند و الان دیگر نظر خاصی نداریم چون از مجموعه محیط زیست خارج شده است، بنابراین تا زمانیکه کار دست ما بود ما نظر خود را اعلام کردیم و الان از مجموعه محیط زیست خارج شد.

معاون رییس جمهور این را هم گفت که امیدواریم خود مجموعه ریاست جمهوری تصمیم گیری کنند و مطالبه‌ای را می‌خواهیم که هم محیط زیست حفظ شود و هم توسعه کشور به نحو مطلوب صورت گیرد.

سلاجقه اظهار داشت: توسعه زیرساخت ها به طور جدی در کشور با مشکل مواجه است و اگر ناترازی در انرژی و بخش های متعدد در کشور بوجود می آید نشانگر آن است که زیرساخت ها با مشکل مواجه هست و توسعه باید اتفاق بیافتد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها