کد خبر: 629784
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۱۲:۰۲:۳۲
| |

توصیه‌های مهم مرزبانی فراجا به زائران اربعین؛ این ۴ مرز به شدت شلوغ است

معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی فراجا از حجم بالای جمعیت زائران اربعین و گرمای شدید در ۴ مرز مورد استفاده زائران اربعین خبر داد.

توصیه‌های مهم مرزبانی فراجا به زائران اربعین؛ این ۴ مرز به شدت شلوغ است
کد خبر: 629784
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۱۲:۰۲:۳۲

 رضا شیراوژن، معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی فراجا که هم اکنون در مرز مهران حضور دارد در خصوص ‌آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی (ع) از پایانه‌ها و گیت‌های مرزی مشترک با کشور عراق، اظهار داشت: در حال حاضر با حجم جمعیت گسترده زائران و عاشقان زیارت درگاه ملکوتی آقا اباعبدالله الحسین (ع) در پایانه‌های مرزی مواجه هستیم.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: مأموران مرزبانی فرماندهی انتظامی کشور در گیت‌ها و نقطه صفر مرزی با روحیه جهادی پذیرای زائران بوده و زائران به صورت روان در حال عبور از پایانه‌ها و گیت‌های مرزی هستند.

سرهنگ شیراوژن با تأکید بر این مطلب که تأمین امنیت و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی یک افتخار برای مرزبانان محسوب می‌شود، تصریح کرد: با توجه به گستره جمعیتی که به سوی مرزهای شش‌گانه به خصوص مهران، شلمچه، چذابه و خسروی در حال جریان است، از زائرانی که در مسیر مرزهای شش‌گانه هستند تقاضا داریم با توجه به جمعیت زیاد زائران و گرمای شدید، مرزهای باشماق و تمرچین را برای تردد استفاده کنند.

وی افزود: بعدازظهرها در مرزها با حجم کمتری از زائران مواجه هستیم و با توجه به اینکه از شدت گرما کاسته می‌شود به زائران توصیه می‌کنیم که به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که از ساعت ۷ یا ۸ شب به بعد در پایانه‌های مرزی حضور داشته باشند که هم از گرمای هوا کاسته شده باشد و هم با شلوغی جمعیت در مرزها مواجه نشوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها