کد خبر: 629583
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۱۰:۲۰:۲۹
| |

بذل‌وبخشش بی‌ضابطه شهرداری تهران برای سفر اربعین؛ بدون دریافت مدارک سفر و بر اساس خوداظهاری به کارمندانمان وام اربعین می‌دهیم!

به گفته یکی از مقامات مسئول در شهرداری تهران این سازمان امسال بدون دریافت مدارک سفر اربیعن به صورت خوداظهاری به کارمندان خود وام اربعین می‌دهد!

بذل‌وبخشش بی‌ضابطه شهرداری تهران برای سفر اربعین؛ بدون دریافت مدارک سفر و بر اساس خوداظهاری به کارمندانمان وام اربعین می‌دهیم!
کد خبر: 629583
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۱۰:۲۰:۲۹

مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد: امسال برای اولین بار تسهیلات سفر به عراق در ایام اربعین حسینی به صورت خوداظهاری در شهرداری تهران پرداخت می‌شود.

به گزارش شهر، او با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از تسهیلات اربعین از سوی کارکنان شهرداری صورت گرفته است، اظهار کرد: امسال برای اولین بار خوداظهاری انجام شده و این در حالیست که در سالهای قبل افراد پس از سفر، پاسپورت و مدارک خود را تحویل می‌دادند و مبلغ را دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: امسال با خوداظهاری افراد مبنی بر سفر به عراق، قبل از سفر مبلغ را پرداخت می‌کنیم تا شاید کارکنان بتوانند همراه اعضای خانواده عازم شوند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: افراد پس از سفر مدارک را تحویل‌ خواهند داد و فرایندی لحاظ کردیم که به هر دلیلی فرد نتوانسته باشد به سفر برود وام خود را عودت خواهد داد.

وی با اشاره به پرداخت این وام به مبلغ ۹ میلیون تومان، یادآور شد: ادارات رفاهی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق از روز شنبه چهارم شهریورماه، ثبت نام را آغاز کردند و از همان زمان بیش از یکصد نفر وام خود را دریافت کردند.

باقری با تأکید بر اینکه امسال شرایط پرداخت تسهیلات اربعین را بسیار سهل‌گیرانه دنبال کردیم گفت: هر روز، بلافاصله پس از دریافت فرم‌ها، مبالغ پرداخت می‌شود و این روند تا روز اربعین حسینی ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها