کد خبر: 629090
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۱۴:۰۵:۰۰
| |

ایران‌ایر:

60 درصد پروازهای اربعین در سایت هما فروخته شده

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برقراری پروازهای فوق‌العاده اصفهان، شیراز و زنجان به نجف، گفت: تاکنون ۶۰۰۰ زائر توسط هما از فرودگاه امام به نجف اعزام شده است.

60 درصد پروازهای اربعین در سایت هما فروخته شده
کد خبر: 629090
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۱۴:۰۵:۰۰

حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص آخرین وضعیت عرضه بلیت و انجام پروازهای اربعین توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تا امروز ۶۰ درصد پروازهای اربعین در سایت هما فروخته شده است اما عرضه روزانه به صورت مقطعی ادامه دارد.

به گزارش فارس، وی گفت: از ۲۷ شهریور تاکنون ۶۰۰۰ زائر اربعین در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره)-نجف و بالعکس جابه‌جا شده است.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه روز گذشته ۱۳ پرواز فوق‌العاده از فرودگاه امام خمینی (ره) به نجف برقرار شد، گفت: ۶۵۰۰ صندلی در این مسیر به صورت رفت و برگشت تخصیص یافت.

قربانعلی ادامه داد: پروازهای اصفهان به نجف اشرف توسط هما برقرار شد پروازهای شیراز و زنجان به نجف هم به زودی برقرار می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین تعدادی پرواز فوق‌العاده در مسیرهای تهران-اهواز، مشهد- اهواز و شیراز-اهواز برای زواری که مایلند تا مرزهای جنوب غرب جابه‌جا شوند و سپس به صورت زمینی سفر اربعین را ادامه دهند، برقرار شده است.

قربانعلی افزود: همچنین به مقاصد ایلام و کرمانشاه هم پرواز برقرار کرده‌ایم، کل این پروازها شامل ۱۶ پرواز است که ۳ پرواز به ایلام، ۵ پرواز به کرمانشاه و بقیه پروازها به اهواز است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها