کد خبر: 627307
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

کاسبی فقر در سیستان‌؛ سیستان‌وبلوچستان به بهشت پیمانکاران بدقول تبدیل شده است

روزنامه فرهیختگان نوشت: یک‌سری چاه فقر در این منطقه است و عده‌ای بالای این چاه‌ها نشسته‌اند و مشغول کسب درآمد و انتفاع از آن هستند و اجازه نمی‌دهند این طرح‌ها تمام شود. فقر اینجا برای دلال‌ها و پروژه‌بگیرها بستری ایجاد کرده است که خیلی‌ها میلیاردها پول این ملت را می‌برند.

کاسبی فقر در سیستان‌؛ سیستان‌وبلوچستان به بهشت پیمانکاران بدقول تبدیل شده است
کد خبر: 627307
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ۱۷:۴۰:۰۰

 روزنامه فرهیختگان از کاسبی فقر در سیستان‌وبلوچستان نوشته و معتقد است این استان به بهشت پیمانکاران بدقول تبدیل شده است.

به گزارش فرهیختگان، سیستان بهشت پیمانکاران است. طرح‌هایی که با هزینه‌های هنگفت انجام شده، میلیاردها تومان و صدها میلیارد تومان خرج طرح‌هایی شده که هیچ بازدهی نداشته، کارخانه، طرح‌های انتقال آب، طرح‌های مطالعاتی، نیم‌لوله‌ها، لایروبی و... زمانی که من در سیستان بودم نوشته شد 50 طرح در این منطقه نیمه‌تمام مانده است. یعنی پرونده‌ای باز شده، هزینه شده و درنهایت هیچ! برای این ضلع می‌توان نام کاسبی فقر را در نظر گرفت.

این روزنامه در ادامه نوشته است: یک‌سری چاه فقر در این منطقه است (فقر، تبعیض، ناکامی و محرومیت) و عده‌ای بالای این چاه‌ها نشسته‌اند و مشغول کسب درآمد و انتفاع از آن هستند و اجازه نمی‌دهند این طرح‌ها تمام شود. فقر اینجا برای دلال‌ها و پروژه‌بگیرها بستری ایجاد کرده است که خیلی‌ها میلیاردها پول این ملت را می‌برند. همه‌اش هم از مسیر دلالی نیست، بخش دیگری زاییده همین بلاتکلیفی است که بالاخره باید چه کار کنیم؟ انواع و اقسام و طرح‌ها هم اینجا اجرا شده است، نیم‌لوله‌ها، طرح رزاق که قرار بود مشکل قاچاق را حل کند، ژرف‌آب‌ها بعد از چند سال هنوز نتیجه‌ای نداشته است و... . هیچ‌کدام معلوم نیست چه نتیجه‌ای داشته‌اند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها