کد خبر: 626003
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

هیچ کمبود برقی در کار نیست و علت تعطیلی حفظ سلامت مردم بود

روزنامه کیهان نوشت: اصلا کمبود برقی در کار نبود؛ در این چند روز هیچ قطعی برقی رخ نداد چون اساسا تعطیلی سراسری چهارشنبه و پنجشنبه به درخواست وزارت بهداشت برای حفظ سلامت مردم در گرمای بی‌سابقه هوا صورت گرفته بود.

هیچ کمبود برقی در کار نیست و علت تعطیلی حفظ سلامت مردم بود
کد خبر: 626003
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان تاکید کرد که کمبود برق علت تعطیلی آخر هفته گذشته نبوده و دولت فقط به خاطر حفظ سلامتی مردم به خاطر گرمای هوا کشور را تعطیل کرد!

به گزارش کیهان، بلافاصله پس از اعلام تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور، غربگرایان ایرانی در رسانه‌های‌شان به میدان آمدند و علت تعطیلی را افزایش مصرف برق در گرمای تابستان و ناترازی بین تولید و مصرف برق عنوان کردند. راه‌حل آنها مثل همیشه تکراری بود. از نظر آنها این ناترازی به دلیل تحریم‌ها و در نتیجه عدم سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت برق رخ داده و برای رفع این مشکل باید برای رفع تحریم با آمریکا مذاکره کرد و به توافق رسید.

این روزنامه در ادامه نوشت: این ادعا در مقایسه با ادعاهای گذشته‌شان که حتی تأمین آب آشامیدنی را به توافق با آمریکا گره می‌زدند پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت؛ این بار دستکم آنها از صورت‌های منطقی برای طرح استدلال‌شان بهره می‌بردند! البته اینبار هم مثل همیشه برای پذیرفتن ادعای غرب‌گرایان یک مشکل کوچک وجود داشت و آن اینکه اصلا کمبود برقی در کار نبود؛ در این چند روز هیچ قطعی برقی رخ نداد چون اساسا تعطیلی سراسری چهارشنبه و پنجشنبه به درخواست وزارت بهداشت برای حفظ سلامت مردم در گرمای بی‌سابقه هوا صورت گرفته بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها