کد خبر: 625981
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

اصناف و گروه‌ها در ثبت رکوردهای جدید خودکشی وارد رقابت پنهان شده‌اند!

روزنامه توسعه ایرانی نوشت: به نظر می‌رسد اصناف و گروه‌ها در ثبت رکوردهای جدید خودکشی وارد یک رقابت پنهان شده‌اند! صنف دانشجویان، هنرمندان، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، جامعه پزشکی و پرستاری و ...؛ اخبار خودکشی در میان آنها در حال تبدیل شدن به یک روتین عادی است!

اصناف و گروه‌ها در ثبت رکوردهای جدید خودکشی وارد رقابت پنهان شده‌اند!
کد خبر: 625981
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه توسعه ایرانی نسبت به افزایش آمار خودکشی و همچنین مهاجرت هشدار داده و آن را پوزخند تلخ به سیاست دستوری کردن فرزندآوری دانسته است.

به گزارش توسعه ایرانی، به نظر می‌رسد اصناف و گروه‌ها در ثبت رکوردهای جدید خودکشی وارد یک رقابت پنهان شده‌اند! صنف دانشجویان، هنرمندان، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، جامعه پزشکی و پرستاری و ...؛ اخبار خودکشی در میان آنها در حال تبدیل شدن به یک روتین عادی است! این حجم از اخبار خودکشی که طی روزها انتشار می‌یابد، معنایی ندارد جز استیلای یاس و افسردگی‌ بر جامعه ایرانی؛ یاسی که به سوی مرگ خودخواسته می‌رود و تن به زایش نمی‌دهد.

توسعه ایرانی در ادامه نوشته است: خالی شدن کشور از جمعیت مولد و یاس و میل به پایان دادن زندگی در میان آنهایی که می‌مانند، چه سرنوشتی برای سیاست‌های افزایش جمعیت کشور رقم خواهد زد؟! به نظر می‌رسد، آمار روزافزون مهاجرت و مرگ‌های خودخواسته، پوزخند تلخی است به سیاست دستوری کردن فرزندآوری!

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها