کد خبر: 625750
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۱ ۲۱:۳۷:۱۰
| |

عباس فرزادنیا معاون دادستان تهران خبر داد:

مسدود شدن ۱۷ سایت مجاز و غیرمجاز فروش بلیت هواپیما

معاون دادستان تهران از شکل گرفتن بازار زیرزمینی و مافیایی در زمینه فروش بلیت به‌ویژه ایام اربعین حسینی خبر داد.

مسدود شدن ۱۷ سایت مجاز و غیرمجاز فروش بلیت هواپیما
کد خبر: 625750
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۱ ۲۱:۳۷:۱۰

معاون دادستان تهران معتقد است ایرلاین‌ها باید بابت فروش غیرقانونی بلیت‌ها پاسخگو باشند چراکه نظارت بر فروش بلیت‌ها برعهده ایرلاین‌ها است.

به گزارش تسنیم، عباس فرزادنیا معاون دادستان تهران و رئیس دادسرای فرودگاه مهرآباد در گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور با تأکید بر توجه به ویژه مدیران فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها نسبت به کاهش تأخیرهای پروازی گفت: بسیاری از ایرلاین‌ها مسئولیت اعزام را برعهده می‌گیرند اما متأسفانه مدیریت لازم را ندارند و منجر به تأخیر و ابطال‌های زنجیره‌ای می‌شود که در این زمینه باید مدیران فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها، هوشمندی، نظارت و مسئولیت‌پذیری بیشتری را داشته باشند تا در زمینه پروازهای عملیات اربعین شاهد کمترین نگرانی و نارضایتی زوار حسینی باشیم.

وی با هشدار نسبت به شکل‌گیری بازار سیاه فروش بلیت به‌ویژه در زمان اعزام و بازگشت زوار اربعین حسینی افزود: بازار زیرزمینی و مافیایی در زمینه فروش بلیت به‌ویژه ایام اربعین حسینی شکل گرفته است که در این راستا اقدام وزیر راه و شهرسازی نسبت به ممنوعیت فروش بلیت چارتری شجاعانه بود.

وی با بیان اینکه تعداد سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما 3 برابر سایت‌های مجاز است، از انسداد 17 سایت مجاز و غیرمجاز سودجو خبر داد و خاطرنشان کرد: 49 سایت فروش بلیت را بررسی و 49 درگاه مالی و مدیران آن‌ها نیز شناسایی و در همین راستا 4 درگاه مالی نیز مسدود شده است.

وی خطاب به ایرلاین‌ها هشدار داد:‌ در زمینه مبارزه با سایت‌های سودجو و منفعت‌طلب فروش بلیت هواپیما، ایرلاین‌ها نیز باید بابت فروش غیرقانونی بلیت‌ها پاسخگو باشند چراکه نظارت بر فروش بلیت‌ها برعهده ایرلاین‌ها است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها