کد خبر: 625544
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۳۴:۰۵
| |

پشت‌پرده تعطیلی ناگهانی دو روزه کشور کشف شد؛ زرنگ‌بازی دولت یا حفظ سلامت مردم؟!

کاربران فضای مجازی پشت‌پرده تعطیلی دو روزه کل کشور را کشف و تاکید کردند این تعطیلی به دلیل حفظ سلامت مردم در مقابل گرمای هوا نیست!

پشت‌پرده تعطیلی ناگهانی دو روزه کشور کشف شد؛ زرنگ‌بازی دولت یا حفظ سلامت مردم؟!
کد خبر: 625544
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۳۴:۰۵

«با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.» این متنی بود که بهادری آذری جهرمی جهت اطلاع رسانی تطیلی چهارشنبه و پنج شنبه منتشر کرد. اما کاربران که از وضعیت اقتصادی کشور ناراضی بودند، این توییت تلنگری شد که از وضعیت کسب و کار خود بگویند و اعلام کنند چقدر از این تعطیلی ناراحت هستند و قصد دارند کار را تعطیل نکنند.

به گزارش برترین‌ها، یکی از کاربران به اسم مهدی، از این تعطیلی غیرمنتظره متعجب بود: چگونه باور کنم که برای حفظ سلامت شهروندان کل کشور را تعطیل کرده‌اید حتی بورس و‌ اکثر شعب‌ بانکی را...؟ شبیه یک شوخی است...

کاربر دیگری به اسم سلام هم نوشت: ملت از کار و زندگی افتادن، سراسر کشور رو تعطیل کردید!!! معاهده های بین المللی رو تعطیل کنید ملت سلامتتر هستن.

بهزاد مقایسه متفاوت و معناداری داشت: مگر همه جا یک مقدار گرمه؟ مگر کویت و عربستان و پاکستان هم تعطیل کردن؟ این جور مدیریت اموره؟؟

توییت طباطبایی، کوتاه و مختصر بود: برق هست، ولی خیلی خیلی کم است..

امیر هم شاکی بود و از این وضعیت تعجب میکرد: هوا از این گرم‌تر هم بودا دوهفته پیش اون موقع صلاح نبود تعطیل کنید!؟

یونس کارفرما بود و دل پری داشت: من کارفرما تعطیل نمیکنم! دمای امروز مشهد که تعطیل نیست با فردا و پس فردا یکیه و چرا باید وقتی روزی چند میلیون حقوق میدم و همش تعطیل باشه!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها