کد خبر: 623979
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۱۰:۵۵:۱۹
| |

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران:

از این پس اگر اتوبوسی خریداری شود باید حتما کولر داشته باشد

رییس شورای شهر تهران گفت: از این پس نیز قرار شد که اگر اتوبوسی خریداری شود حتما کولر داشته باشد.

از این پس اگر اتوبوسی خریداری شود باید حتما کولر داشته باشد
کد خبر: 623979
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۱۰:۵۵:۱۹

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه امروز شورای شهر حسابرسی شرکت مترو برای سال ۱۴۰۰ و ١۴٠١ انجام می‌شود، گفت همچنین در جلسه امروز یک نامگذاری داریم و چند مورد از باغات که جا مانده بود را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به این پرسش که جلساتی که با شهردار تهران در خصوص ساختمان‌های نا ایمن داشتید به کجا رسید، گفت: جلساتی در خصوص زلزله و بحث پایداری شهر برگزار شد؛ این جلسه‌ را کمیسیون عمران شورای شهر برگزار کرده بود و  بنده هم به آن جلسه رفتم و اساتید دانشگاهی هم در آنجا حاضر بودند البته باید این جلسات به صورت تخصصی ادامه داشته باشد.

وی به موضوع ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران از سال گذشته در خصوص شناسایی ساختمان‌های ناایمن ورود کرد البته کار به جاهای خوبی رسیده است و باید ایمنی ساختمان های را از تمام ابعاد بررسی کرد. دادستانی هم در زمینه ساختمان های ناایمن ورود کرد.

رئیس شورای شهر تهران  در پاسخ به پرسشی در خصوص خرید اتوبوس‌های جدید و بازدید اعضای شورا از این اتوبوس‌ها، گفت: اتوبوس‌هایی که خریداری شده بود و در حال خدمت رسانی بودند؛ قرار بود بازدیدی انجام شود که اعلام کردیم اینها چیز جدیدی نیستند.

وی ادامه داد: قرار شد اگر اتوبوس جدیدی خریداری شود از آنها اعضای شورا بازدید داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران به موضوع سیستم سرمایشی اتوبوس‌ها در فصل تابستان اشاره کرد و  گفت: تیم‌هایی اتوبوس‌ها را بررسی می‌کنند و اگر خرابی وجود داشته باشند تعمیر می‌شوند اما اتوبوس‌های کولردار در تهران کم هستند و اتوبوس‌های معمولی ما کولر ندارند.

چمران اضافه کرد: اتوبوس‌های 2  کابینه ای که در دوره چهارم خریداری شده‌اند کولر دارند که سعی می‌کنیم کولر آنها نیز تعمیر شود. از این پس نیز قرار شد که اگر اتوبوسی خریداری شود حتما کولر داشته باشد.

وی  در خصوص ساخت تراموا در تهران گفت: تراموا در تهران پس از انجام مطالعات و تایید و مصوبه شورای شهر و شورای عالی ترافیک و پس از اخذ مجوزها امکان‌پذیر است و تا پیش از اخذ مجوزها به هیچ عنوان نباید فرآیند اجرایی تراموا در تهران آغاز شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها