کد خبر: 623937
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

سوال یک روزنامه از مسئولان؛ آیا مشکلات سیستان‌وبلوچستان جز اولویت‌های شما هست؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اساسا این سوال مطرح است که آیا سیستان و بلوچستان و مشکلات متعدد و متنوع آن جزو اولویت‌های مسئولان کشوری هست یا خیر؟

سوال یک روزنامه از مسئولان؛ آیا مشکلات سیستان‌وبلوچستان جز اولویت‌های شما هست؟
کد خبر: 623937
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۱۸:۲۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره با آلودگی‌ مستمر و ادامه‌دار سیستان‌وبلوچستان و همچنین دیگر معضلات این منطقه از جمله بیکاری و مهاجرت از مسئولان پرسیده آیا مشکلات این منطقه جز اولویت‌ها هست یا خیر؟

به گزارش جمهوری اسلامی، وزش مستمر باد و گرد و غبار در شهرستانهای سیستان امان مردم مظلوم این خطه را بریده است. روزی نیست که چند صد نفر از مردم سیستان بدلیل بیماری‌های ناشی از آلودگی هوا به مراکز درمانی مراجعه نکنند و این داستان همچنان در جریان است.طوفان و گردو غبار لطمات سنگینی بر زندگی مردم سیستان وارد آورده و چشمان کم سوی آنان در انتظار گره گشایی ازسوی مسئولین است. گشایشی که نه در وعده‌های تکراری که از جنس حل مشکل و رفع گرفتاری باشد.

این روزنامه افزوده است: بارها اقشار مختلف مردم این نقطه از میهن اسلامی در تجمعات، گفتگو با رسانه‌ها، ملاقات با مسئولین و استفاده از فرصت فضای مجازی داد زده‌اند و از مصائب سیستان اعم از خشکسالی، کم آبی، بیکاری، سیل مهاجرت، هوای ناپاک، مسئولان کارنابلد و... گفته‌اند و گفته‌اند اما گویا اراده و توانی برای پیگیری نتیجه‌دار این مطالبات نیست.اساسا" این سوال مطرح است که آیا سیستان و بلوچستان و مشکلات متعدد و متنوع آن جزو اولویت‌های مسئولان کشوری هست یا خیر؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها