کد خبر: 622929
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۱۴:۴۰:۴۷
| |

وزیر کشور:

همه احزاب فعال در انتخابات خود را مکلف و مقید به قوانین بدانند؛ قانون فصل‌الخطاب است

وزیر کشور با اشاره به انتخابات مجلس در سال جاری توصیه ای به احزاب با جریان های مختلف سیاسی داشت و گفت: همه احزاب فعال در کشور باید خود را مکلف و مقید به قوانین بدانند؛ قانون فصل‌الخطاب و ملاک اصلی است.

همه احزاب فعال در انتخابات خود را مکلف و مقید به قوانین بدانند؛ قانون فصل‌الخطاب است
کد خبر: 622929
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۱۴:۴۰:۴۷

احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به انتخابات مجلس در سال جاری توصیه ای به احزاب با جریان های مختلف سیاسی داشت و گفت: همه احزاب فعال در کشور باید خود را مکلف و مقید به قوانین بدانند؛ قانون فصل الخطاب و ملاک اصلی است.

به گزارش شفقنا، وی افزود: همه احزاب با جریانات سیاسی مختلف باید در چارچوب قانون فعالیت کنند و اگر کسی انتظار داشته باشد که خلاف قانون عمل شود و شرطی بگذارد که خلاف قانون باشد، اجرای خواسته و انتظار او معنایی ندارد لذا هر کسی که بخواهد خارج از چارچوب قانون عمل کند حتماً یک عنصر غیر مسئول شناخته خواهد شد.

وزیر کشور توصیه ای به احزاب داشت و گفت: توصیه ما به همه احزاب، گروه ها و تشکل ها این است که در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و با مشارکت گسترده خود، دیگران را نیز تشویق به حضور کنند. توصیه دیگر اینکه هیچ یک از احزاب به سراغ مسیرها و روش‌هایی که خلاف مسئولیت پذیری اجتماعی و خلاف پایبندی به اصول و قواعدی است که یک جریان سیاسی باید عمل کند، نروند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها