کد خبر: 622236
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

کنایه روزنامه اصلاح‌طلب به وزیر آموز‌ش‌وپروش؛ به جای چاه زمزم از آب تلخ و شور سرباز جرعه‌ای بنوشید

روزنامه آرمان ملی نوشت: آقای وزیر احرام عشق بپوشید به جای چاه زمزم از آب تلخ و شور رود سرباز جرعه‌ای اگر توانستید بنوشید.

کنایه روزنامه اصلاح‌طلب به وزیر آموز‌ش‌وپروش؛ به جای چاه زمزم از آب تلخ و شور سرباز جرعه‌ای بنوشید
کد خبر: 622236
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ۱۶:۴۰:۰۰

روزنامه آرمان ملی از سفر یکماهه وزیر آموزش‌وپروش به حج گلایه کرده و خطاب به او گفته: آقای وزیر به جای چاه زمزم از آب تلخ و شور سرباز جرعه‌ای بنوشید.

به گزارش آرمان ملی با طرح این سوال که «غیبت یکماهه ایشان وظایف قانونی و شرعیشان توسط چه کسانی انجام خواهدگرفت؟» نوشت: آقای وزیر بچه‌های نشســته زیر چادرها را دیده‌اید؟ مدارس ششــصد و هفتصد نفره با چند شــیر آب و دو توالت را مشاهده کرده‌اید؟  آقای وزیر احرام عشق بپوشید به جای چاه زمزم از آب تلخ و شور رود سرباز جرعه‌ای اگر توانستید بنوشید.

این روزنامه سپس نوشت: ایشان یکماه پس از نصب در مســند وزارت آموزش وپرورش به سفر مقدس حج عزیمت کردند. بعد از تنشهای اداری و سازمانی مخصوصا مسائل اسفندماه در بین آموزگاران تصور میشد جناب وزیر وقت و حوصله سر خاراندن نداشته باشند تا چه رسد به سفر و زیارت حج. آقای وزیر! کلاس‌های پر تراکم را ملاحظه کرده و دانش‌آموزان کپرنشین را دیده‌اید؟ به یاد دارید که یکی از مراجع عالیقدر شیعه که دارای معروفیت و اقتدار جهانی بود؛ در مقابل اصرار مریدان و دوستان در ارتباط با عزیمت ایشان به حج می فرمودند: من از بودجه خود مستطیع نیستم پس نمیتوانم به حج مشرف شوم. این دیدگاه و عقیده را با رفتار بسیاری از افراد امروزی مقایسه کنیم. با پول بیت‌المال بارها وبارها به حج مشرف میشوند و لقب »حاجی« را به دنبال اسم خود یدک میکشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها