کد خبر: 621869
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۷:۴۰:۱۷
| |

سوال مهم یک روزنامه از مسئولان؛ چرا از دهقان و کارگر گرفته تا پرستار و آموزگار ناراضی هستند؟

اکثر ایرانیان از تورم دورقمی که به جان و مال آنها رحم نمی‌کند ناراضی هستند. واقعیت این است که نهاد دولت در همه دهه‌های سپری‌شده با درآمد حاصل از صادرات به همه گروه‌ها یارانه بیهوده می‌داد و همه راضی بودند، اما حالا دیگر این درآمد شکاف برداشته و نمی‌توان به آسانی به هر فعالیتی یارانه داد. این‌گونه شده است که همه ناراضی هستند.

سوال مهم یک روزنامه از مسئولان؛ چرا از دهقان و کارگر گرفته تا پرستار و آموزگار ناراضی هستند؟
کد خبر: 621869
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۷:۴۰:۱۷

روزنامه جهان صنعت در مطلبی مدعی شده که از دهقان و کارگر تا پرستار و آموزگار ناراضی هستند.

به گزارش جهان صنعت، گندمکاران ایرانی که دهقان‌های خرده‌پای هزاران روستای دور و نزدیک در ایران به شمار می‌روند اکنون از قیمت تضمینی گندم ناراضی هستند. دلیل این ناراضی بودن چیست؟  ۱۵ میلیون کارگر ایرانی مشمول قانون کار نظام جمهوری اسلامی از دولت ناراضی هستند و از افزایش نرخ مزد به اندازه نیمی از نرخ تورم امسال راضی نیستند. چرا این نارضایتی پدیدار و ماندگار شده است.  چرا پرستاران و آموزگاران به مثابه نیروهایی بسیار مورد نیاز کشور از وضعیت ناراضی هستند؟ چرا بیشتر اصناف از میزان مالیات پرداختی ناراضی هستند و چرا شهروندان از اخذ بیست نوع مالیات رضایت ندارند؟

این روزنامه در ادامه نوشته است: اکثر ایرانیان از تورم دورقمی که به جان و مال آنها رحم نمی‌کند ناراضی هستند. واقعیت این است که نهاد دولت در همه دهه‌های سپری‌شده با درآمد حاصل از صادرات به همه گروه‌ها یارانه بیهوده می‌داد و همه راضی بودند، اما حالا دیگر این درآمد شکاف برداشته و نمی‌توان به آسانی به هر فعالیتی یارانه داد. این‌گونه شده است که همه ناراضی هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها