کد خبر: 620871
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۱۶:۳۰:۱۷
| |

آدم‌ربایی از ‌قرچک تا خیابان شریعتی تهران؛ ۱۵ گروگان آزاد شدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری پنج آدم‌ربا و رهایی ۱۵ گروگان خبر داد.

آدم‌ربایی از ‌قرچک تا خیابان شریعتی تهران؛ ۱۵ گروگان آزاد شدند
کد خبر: 620871
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۱۶:۳۰:۱۷

دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به پایان گروگانگیری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره فقدانی مشکوک به آدم‌ربایی در شهرستان قرچک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، او گفت: شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشته که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب 2 هزار و 6 هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در خیابان شریعتی تهران شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی با انجام یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سرکرده باند و چهار نفر از اعضای باند آدم‌رباها که همگی اتباع کشورهای همسایه‌ بودند دستگیر و 15 گروگان بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگان‌گیران رها و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود: این باند آدم‌ربایی در زمینه انتقال و مهاجرت غیر قانونی اتباع مهاجر فعالیت داشته که با دریافت مبالغی قصد انتقال اتباع از کشور به سایر مقاصد را داشته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد هر 15 گروگان از اتباع و شهرستان قرچک بودند.

وی تصریح کرد: طی تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده به جرم آدم‌ربایی و اخاذی به مبلغ 50 میلیارد ریال اعتراف که مبلغ 4 میلیارد و 680 میلیون ریال کشف و پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی ارسال شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها